۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۹
اختصاصی دی اسپورت

لطيفي: صبا خوش شانس بود كه بيش از يك گل نخورد

علي لطيفي مي گويد از نتيجه بازي راضي هستم اما از عملكرد بازيكنان راضي نيستم چراكه اگر دقت مي كردند بيش از ٣ گل به حريف مي زديم.
کد خبر: ۷۲۱۲۷

به گزارش دی اسپورت , سرمربي تيم فوتبال اكسين البرز در پايان بازي تيمش مقابل صباي قم كه با پيروزي همراه شد، بيان داشت: بازي زيبايي بود ، در اين ديدار بيش از ١٥ موقعيت صدرصد گلزني داشتيم اما با بي دقتي يكي پس از ديگري هدر رفت كه ناشي از تساوي در سه ديدار قبل بود و فشار زيادي براي پيروزي روي بازيكنان بود.

 

علي لطيفي ادامه داد: از نتيجه بازي راضي هستم اما از عملكرد بازيكنان راضي نيستم چراكه اگر با دقت عمل بيشتر مي توانستيم بيش از ٣ گل به حريف مي زديم. ناراحتي و عصبانيت من براي اين بود كه پتانسيل اكسين فراتر از اين بوده ، از بازيكنان توقع بيشتري دارم اما به دليل شرف و تعصبشان كه در طول بازي مردانه جنگيدند آنها را تحسين مي كنم.

 

وي در خصوص داوري افزود: داوران اين ديدار براي ما در بازي با برق در شيراز هم سوت زده بودند ، با اينكه آن بازي با شكست ما همراه بود اما گفتم كه يكي از بهترين داوري هاي فصل را انجام دادند، در اين بازي هم عملكرد خوبي داشتند و گل ما و صبا مردود شد كه فكر مي كنم تصميم شان درست بود. اميدواريم كميته داوران از چنين داوران سالم و باشرفي در ساير بازي ها استفاده كند تا حقي از تيمي گرفته نشود.

 

 علي لطيفي در پايان در خصوص تيم حريف نيز بيان داشت: صبا بازي خيلي خوبي را به نمايش گذاشت ، هومن افاضلي يكي از مربيان با دانش فوتبال ماست اما برخي افراد سودجو امروز عليه او شعار دادند. صبا همانند اكسين در دقيقه نود بسته شده است و هومن افاضلي نيز با دست خالي جلوي حريفان ظاهر مي شود ، اميدوارم هواداران واقعي اين تيم با صبر و حوصله بيشتر شاهد روزهاي خوب صبا با وي باشند



ترند های روز