۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۷
اختصاصی دی اسپورت

فیروزی: در غیاب 6 بازیکن اصلی به فومن سفر خواهیم کرد

علی فیروزی سرمربی پخش و پالایش آبادان در آستانه دیدار با شهرداری فومن گفت در غیاب ۶ بازیکن اصلیمان به دیدار این تیم خواهیم رفت
کد خبر: ۷۲۱۹۵

به گزارش "دي اسپورت"؛ سرمربی پالایش و پخش آبادان‌ در مصاحبه با خبرنگار "دی اسپورت" در خصوص دیدار هفته گذشته مقابل شهرداری همدان گفت: در روزی که دو مدافع مياني خود را در اختیار نداشتیم به دیدار حریف رفتیم که متاسفانه در همان ابتدای کار به دلیل اشتباه مدافع خودی، یک پنالتی به حریف دادیم و بازیکن ما در همان صحنه از زمین مسابقه اخراج شد. 

علي فيروزي افزود: در ادامه به بازی برگشتیم و دقایقی بعد به گل تساوی رسیدیم و چند موقعیت مسلم گلزنی را نیز از دست دادیم. اما رفته رفته بدلیل 10نفره بودن و از دست دادن زمان بدنسازی در اول فصل، بدن بازیکنان ما افت کرد تا جایی که در اواخر بازی روی اشتباهی ناشی از خستگی دوباره به حریف پنالتی دادیم و نهایتا بازی را واگذار کردیم.

 

سرمربي پخش و پالايش آلادان اذعان داشت: در خصوص بازی آینده شاگردانش مقابل شهرداری فومن صدرنشین گفت: متاسفانه در شرایطی به مصاف شهرداری فومن میرویم که 6 بازیکن اصلی خود را بدلیل محرومیت در اختیار نداریم. شرایط برای ما با این همه غایب آن هم در زمین نامساعد فومن سخت است.