۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۵
اختصاصی دی اسپورت،

مروری برهفته یازدهم لیگ دسته دوم گروهA

دی داسپورت:عصر فردا بازی های هفته یازدهم لیگ دسته دوم در گروه نخست این رقابت ها آغاز می شود و تیم ها در دیدارهایی حساس به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۷۲۱۹۸

به گزارش"دی اسپورت"،هفته یازدهم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور عصر فردا در شهرهای مختلف پیگیری می شود که در مهم ترین بازی ها تیم های مدعی شاهین شهرداری بوشهر و داماش گیلان باید در تهران و به ترتیب مقابل مقاومت و گل ابریشم صف آرایی کنند.

 

تیم صدرنشین شاهین شهرداری بوشهر  که سه هفته متوالی نتوانسته بود چه در خانه و چه در خارج از خانه رنگ پیروزی را ببیند موفق شد هفته گذشته یک پیروزی دلچسب و با ارزش را مقابل قشقایی شیراز بدست آورد تا باز هم خود را در صدر جدول بببیند.مطمئنا در این بازی که شاگردان کللی  فرد باید مقابل مقاومت تهران میزبان صف آرایی کند در ابتدا در اندیشه کسب تساوی هستند و در صورت امکان حتی میتوانند چشم به 3امتیاز بازی داشته باشند اما در طرف دیگر میدان نیز مقاومت تهرانی قرار دارد که نشان داده در خانه و مقابل تیم های مدعی عملکرد بسیار خوبی داشته چرا که این تیم موفق شد در هفته هفتم اروند خرمشهر را که صدرنشین بود با شکست بدرقه و دو هفته بعد داماش مدعی را متوقف کند.از طرفی مقاومتی ها می دانند با پیروزی در این بازی مقداری شرایط خود را جدول بهبود می بخشند و حتی میتوانند چشم به صعود داشته باشند هر چند که کسب پیروزی مقابل شاهین شهرداری بوشهر به سادگی به دست نخواهد آمد.

 

تیم رده دومی داماش گیلان باید در این هفته به مصاف تیم قعرنشین گل ابریشم تهران برود.داماشی ها که به نسبت دیگر دو تیم مدعی این گروه نتایج منظم تر و با صعود و نزول کمتری داشته اند بسیار امیدوارند با توجه به برنامه این هفته صدر جدول را تصاحب کننند.هفته گذشته داماشی ها موفق شدند با2گل اروند خرمشهر را در هم بکوبند تا به نوعی قدرت خود را به دیگر تیم مدعی این گروه در دیداری مستقیم نشان دهند.گل ابریشم با کسب6امتیاز تا بدین هفته قعرنشین گروه نخست میباشد و شانس اصلی سقوط به لیگ دسته سوم میباشد.داماشی های شهر باران  میتوانند در این هفته نهایت استفاده را ببرند چرا که گل ابریشم در خانه خود نیز تیم خوبی نشان نداده و در هفته های مختلف شکست را پذیرا شده است به نوعی باید منتظر بود و دید کدام یک از دو تیم داماش و یا شاهین شهرداری بوشهر در تهران صدرنشین می شوند.

 

فولاد نوین اهواز پس از یک دوره صعود خوب مقداری از سیر صعودی خود فاصله گرفته و هفته گذشته نیز در خانه خودش متوقف شد تا در این هفته و مقابل تیم رده نهمی مس نوین کرمان انگیزه های فراوانی داشته باشد چرا که در این هفته قرعه استراحت به نیروی زمینی که در رده چهارم قرار دارد خورده است و اهوازی ها اگر میخواهند خود را به جمع4تیم برتر گروه برسانند باید نهایت تلاش خود را برای پیروزی مقابل کرمانی ها به کار گیرند. اما در طرف مقابل نیز مس نوین کرمان در خانه بد عمل نکرده و هفته نهم تیم صدرنشین شاهین شهرداری بوشهر را با نتیجه1بر1متوقف کرد.مطمئنا انگیزه های فراوان دو تیم برای کسب پیروزی در این بازی میتواند بازی جذابی را رقم زند.

 

قشقایی شیراز که در هفته گذشته با2گل مقابل شاهین شهرداری بوشهر شکست خورد مقداری از جمع تیم های بالانشین جدول فاصله گرفت و حال باید در این هفته در خانه خودش به مصاف شموشک مازندرانی برود که از پیروزی در هفته دهم روحیه گرفته است. چیزی که مشخص است قشقایی میتواند در خانه خودش و با توجه به حمایت هواداران پر شورش شرایط سختی را برای هر تیم میهمانی رقم بزند خصوصا در این مقطع که قشقایی ها به خوبی میدانند اگر هدف صعود از گروه را در سر دارند به طور قطع باید از این دیدار پیروز خارج شوند. البته شموشک نیز در این دیدار بی انگیزه نیست چرا که میخواهد بیش از این به جمع قعرنشینان اضافه نشود و با یک نتیجه خوب خود را از منطقه  خطر جدول دور کند.

 

در این هفته اروند خرمشهر با نتیجه3بر0مقابل ترمه دستجردی با توجه به کنار گذاشته شدن تیم یزدی پیروز اعلام می شود و نیروی زمینی تهران نیز استراحت خواهد داشت.

 

گزارش:علیرضا یاوری

 

برنامه هفته یازدهم لیگ دسته دوم گروهA:

 

مس نوین کرمان  -   فولاد نوین اهواز

 

قشقایی شیراز  -  شموشک مازندران

 

گل ابریشم تهران  -  داماش گیلان

 

مقاومت تهران  -  شاهین شهرداری بوشهر