۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
اختصاصی دی اسپورت

برخی مربیان با پیشنهادهای اغواکننده بازیکنانم را هوایی کرده اند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: یک سری کارهای کثیف در فوتبال انجام می‌شود که واقعاً نمی‌دانم چه بگویم.
کد خبر: ۷۲۲۰۳

به گزارش دی اسپورت و به نقل از خبرگزاری مهر , محمود فکری درخصوص شرایط تیم نفت مسجد سلیمان که صدرنشین رقابت های لیگ دسته اول است گفت: خوشبختانه آخرین بازی خود را مقابل مس کرمان با پیروزی به پایان رساندیم و باید خود را آماده دیدار برابر شیرازی ها کنیم.

وی با انتقاد از برخی مربیان به دلیل تماس با بازیکنان تیمش گفت: متاسفانه وقتی به نیم فصل نزدیک می شویم اتفاقات ناخوشایندی در لیگ یک رخ می دهد؛ برخی مربیان و حتی مدیران باشگاه ها با بازیکنان تماس می گیرند و تمرکز آنها را به هم می زنند و با پیشنهادهای اغواکننده می‌خواهند بازیکنان نفت را هوایی کرده و آنها را به تیم خود ببرند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: این بدترین کاری است که برخی از دوستان انجام می دهند و با توجه به اینکه تیم خودشان شرایط خوبی ندارد، می خواهند به تیم های دیگر ضربه زده و آنها را از شرایط خوبی که دارند دور کنند.

فکری در ادامه گفت: با بازیکنانم در این خصوص صحبت کردم و به آنها هشدار داده ام که اسیر این اتفاقات نشوند؛ تمرکزشان را بر روی موفقیت تیمشان بگذارند تا بتوانیم در دیدارهای آتی هم موفق باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که گفته شده است، نفت مسجد سلیمان یکی از تیم های صعودکننده به لیگ برتر خواهد بود، گفت: خیلی زود است که در این خصوص صحبت کنیم هنوز یک نیم فصل باقی مانده و فوتبال همیشه آبستن اتفاقات غیرقابل پیش بینی است. بنابراین ما بازی به بازی پیش می رویم و امیدوارم بتوانیم فصل آینده در لیگ برتر حضور داشته باشیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان در پایان خاطرنشان کرد: از تمام هواداران خونگرم مسجد سلیمان هم تشکر می کنم که در این مدت و تمامی بازی ها کنار ما بودند، تیم را تشویق کردند و امیدوارم این روند تا پایان فصل ادامه پیدا کند تا بتوانیم جشن صعود به لیگ برتر را با تماشاگران خونگرم مان در مسجد سلیمان برپا کنیم



ترند های روز