۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۶
راه آهن همچنان بدنبال کسب نخستین پیروزی فصل!

پیش بازی راه آهن تهران - آلومینیوم اراک

دی اسپورت: از هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا دو تیم راه آهن تهران و آلومینیوم اراک به مصاف هم می روند.
کد خبر: ۷۲۲۲۵

به گزارش خبرگزاری"دی اسپورت": در چهارچوب هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا و از ساعت 14:30 دو تیم راه آهن تهران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه اکباتان تهران به مصاف هم می روند.

 

حال مروری خواهیم داشت به آمار و عملکرد دو تیم پیش از این دیدار:

 

تیم فوتبال راه آهن که در قعر جدول رده بندی مسابقات حضور دارد و یکی از گزینه های اصلی سقوط به دسته پایین تر به حساب می آید در هفته دوازدهم مقابل تیم خونه به خونه آنهم در خانه حریف نمایش خوبی ارائه داد به نحوی که تیم میزبان به سختی و با یک گل موفق شد این تیم را شکست دهد، تیمی که اگر قدر موقعیت ها و فرصت ها را بداند می تواند خود را از ورطه ای که در آن گرفتار آمده است نجات دهد و در لیگ دسته اول ماندگار شود. آنها این هفته به مصاف تیمی می روند که هفته گذشته در خانه بواسطه گل به خودی مغلوب حریفشان شده اند و شرایط روحی مناسبی ندارند و این فرصت مناسبی است که محسن بیاتی نیا و شاگردانش اولین پیروزی فصل را مقابل این تیم جشن بگیرند ، در مقابل تیم آلومینیوم اراک نیز که از چهار بازی اخیر خود یک تساوی و سه شکست را بدست آورده است اوضاع چندان مساعدی ندارد و برای فرار و فاصله گرفتن از منطقه خطر راهی جز پیروزی در این بازی ندارد تا بتواند حداقل جایگاه خود را در جدول تثبیت کند و به ادامه کار امیدوار باشد.

 

طلایی پوشان تهرانی از دوازده دیدار گذشته دو تساوی و ده شکست را بدست آورده اند و با 2 امتیاز در قعر جدول رده بندی مسابقات حضور دارند این تیم همچنان در حسرت کسب نخستین پیروزی فصل خود به سر می برد، آبی پوشان اراکی نیز یک پیروزی، شش تساوی و پنج شکست را در کارنامه خود به ثبت رسانده اندو با 9 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم صبا در رده پانزدهم جدول حضور دارند.

 

تهرانی ها تا بدین جای کار در مصاف با حریفان هفده گل دریافت کرده اند و تنها موفق به زدن یک گل شده اند، آماری بسیار ضعیف و نا امید کننده برای تیمی ریشه دار که سابقه حضور طولانی مدت در لیگ برتر را نیز دارد، اراکی ها نیز در تقابل با رقبا هشت بار موفق به عبور دادن توپ از خط دروازه شده اند و در مقابل چهارده بار نیز توپ از خط دروازه شان عبور کرده است.

 

راه اهنی ها در هفته دوازدهم رقابت ها و در یک بازی خارج از خانه با یک گل مغلوب تیم مدعی نساجی مازندران شدند، آلومینیومی ها نیز در خانه با همین نتیجه مغلوب تیم گل گهر سیرجان شدند.

 

تیم میزبان در صورت پیروزی در این دیدار می تواند مجموع امتیازات خود را به عدد پنج برساند و به ادامه کار در هفته های آتی امیدوار باشد. تیم مهمان نیز چنانچه موفق شود سه امتیاز این بازی را از آن خود کند در صورت ناکامی تیم ایرانجوان در کسب نتیجه لازم می تواند یک پله صعود را در جدول رده بندی تجربه کند.

 

 

خبرنگار: سید مهدی حق گوی