۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۲
گلهایم را به همسرم تقدیم می کنم

شاهین مجیدی : برای مدعی شدن بازی داخل و خارج از خانه فرقی ندارد.

شاهین مجیدی وینگر چپ 29ساله فجرسپاسی شیراز با 4 گل زده در کنار 3پاس گل از تاثیرگذارترین بازیکنان زردپوشان شیرازی در این فصل بوده است.
کد خبر: ۷۲۲۴۱

به گزارش "دی اسپورت"، مجیدی در بازی هفته گذشته فجری ها مقابل ملوان با یک گل و یک پاس گل نقش پر رنگی در پیروزی تیمش داشت.

 

وی در مورد این بازی و عملکرد خوبش گفت:

بازی با ملوان دو نیمه متفاوت داشت.در نیمه اول بازی متعادلی را شاهد بودیم و در یک غافلگیری گل خوردیم. خداروشکر در بین نیمه و با صحبتهای کادر فنی توانستیم به بازی برگردیم و با گل دقایق پایانی مزد بازی هجومی خود را گرفتیم. 

هافبك فجر افزود: با تاکید کادر فنی به حملات از کناره ها و کمک سایر بازیکنان، در این بازی عملکرد خوبی داشتم و این برد شیرین را به هوادارهای خوبمان تقدیم میکنم.

 

مجیدی که سابقه بازی در لیگ برتر با استقلال اهواز و تیمهای دیگری همچون گل گهر،نساجی و پاس همدان را دارد در مورد شادی گلهایش که همیشه به یک شکل خاص انجام می دهد اظهار داشت: هدفم از این خوشحالی تشکر از همسرم است که واقعا سختی های زیادی را متحمل می شود و در واقع با این نحوه خوشحالی  قصد دارم قدری از زحماتش را جبران کنم.

 

با توجه به روند جذب بازیکنان پیش از فصل و عدم وجود مشکلات مالی خیلی از کارشناسان انتظار داشتند فجرسپاسی از همان اوایل فصل خود را در جمع مدعیان ببیند اما زردپوشان در بازیهای ابتدایی فصل آمار خوبی را از خود برجای نگذاشتند. مجیدی در مورد این موضوع گفت: خوشبختانه امسال با تلاشهای مدیرعامل زحمتکش تیم، رسول فلاح و سرپرستمان از نظر سخت افزاری و مالی تاکنون مشکلی نداشته ایم. علت اصلی نتیجه نگرفتن در هفته های ابتدایی را با توجه به تغییرات زیاد، ناهماهنگی بین بازیکنان میدانم. با گذشت هفته های اول تیم ما هر هفته نسبت به هفته قبل پیشرفت کرد و بازیهای روان تری را شاهد بودیم. 

وي ادام داد: زمین حافظیه هم چمن مناسبی ندارد و واقعا بازی روی این زمین سخت است و امیدوارم مسئولان فکری به حال این ورزشگاه کنند.

فجرسپاسی با توجه به داشتن کادر فنی و مدیریتی با دانش در کنار بازیکنان بزرگ چیزی برای صعود به لیگ برتر کم ندارد و با قدرت به راهمان ادامه میدهیم.

 

شاهین مجیدی همچنین در مورد رقیب این هفته ی فجری ها،اکسین البرز ادامه داد: بازی سختی مقابل تیم خوب اکسین داریم اما اگر بخواهیم مدعی صعود باشیم نباید بازی داخل و خارج از خانه برای ما تفاوت داشته باشد و در همه بازیها باید  برای کسب 3 امتیاز بجنگیم. امیدوارم  با یک بازی زیبا و کسب پیروزی دل هوادارانمان را شاد کنیم. هوادارانی که در همه حال پشتیبان ما هستند و قدردان حضورشان هستیم.

 

خبرنگار:حسین محمدی