۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸
اختصاصی دی اسپورت

میرقربانی: ۹ بازیکنم به دلیل مشکلات مالی می خواهند جدا شوند

تيم شهدا بابلسر در هفته نهم لیگ دسته دو موفق شد پرسپولیس مشهد را با نتیجه دو - صفر شکست دهد تا در سایه مشکلات شدید مالی سومین برد پیاپی خود را جشن بگیرد ولی صابر میرقربانی، سرمربی جوان و موفق این تیم معتقد است اگر مشکلات مالی زودتر حل شود، تیمش توانایی صعود به لیگ آزادگان را دارد.
کد خبر: ۷۲۲۴۶

به گزارش "دي اسپورت"؛ تيم شهدا بابلسر در هفته نهم لیگ دسته دو موفق شد پرسپولیس مشهد را با نتیجه دو - صفر شکست دهد تا در سایه مشکلات شدید مالی سومین برد پیاپی خود را جشن بگیرد ولی صابر میرقربانی، سرمربی جوان و موفق این تیم معتقد است اگر مشکلات مالی زودتر حل شود، تیمش توانایی صعود به لیگ آزادگان را دارد.

 

گفتگو خبرنگار دی اسپورت با صابر میرقربانی، سرمربی شهدا بابلسر را در زیر می خوانید.

 

از شرایط دیدار برابر پرسپولیس مشهد برای خوانندگان ما بگویید.

دیدار با پرسپولیس مشهد بازی خیلی سختی بود ولی بازیکنان من مثل همه بازی های گذشته با ارائه یک بازی هجومی و زیبا توانستند از چندین موقعیتی که به دست آوردند، به دو گل دست پیدا کنند.

 

این سومین برد پیاپی شما بود در حالی که تا پیش از این بازی تنها یک جلسه تمرین کرده بودید.

ببینید ما تا به اینجا به جرات می توانم بگویم که حتی در یک بازی هم مستحق کسب تساوی نبودیم و باید تمام بازی ها را با اختلاف چند گل با برد به پایان می رساندیم ولی در مجموع خداراشکر می کنم که سومین برد پی در پی خود را جشن گرفتیم ولی اینکه بدون تمرین به این مهم دست یافتیم، تجربه من می گوید که اتفاق بسیار نادری بود که شاید اگر دوباره چنین اتفاقی رخ دهد با اختلاف شکست بخوریم.

 

خب پس با این روندی که مدیران باشگاه دارند باید منتظر اتفاقاتی چون شکست در تیم تان باشید.

نه اینطور نیست که این موضوع ادامه دار باشد زیرا مسوولین شهری، اقایان موسوی، رحیمیان ومیلاد محمدی تمام تلاششان را به کار گرفته اند تا این مشکلات هرچه زودتر حل شود.

 

در ابتدای فصل به نوعی با بازیکنانی شروع کردید که خیلی ها فکر می کردند به نوعی فوتبال شان تمام شده و به نوعی با شما احیا شدند.

در ابتدای فصل خیلی ها همین حرف را می زدند ولی من اصلا چنین چیزی را قبول نداشته و‌ ندارم. بچه های من بازیکنان خوبی هستند و اینکه مربی با آنها چگونه برخورد کند و از آنها چگونه در ترکیب استفاده کند، بسیار مهم است و من از آنها راضی هستم. بازیکنان من نفراتی هستند که به درد زیر توپ زدن نمی خورند و از دروازه تا مهاجم من نفراتی هستند، تاکتیک پذیر که در طول بازی بیش از ۳۰ بار صاحب توپ می شوند و به خوبی از وظایف محوله بر می آیند.

 

شما خیلی زود وارد مربیگری شدید و کارشناسان معتقدند سبک جدیدی از سیستم و بازی را ارایه می دهید.

من از ۳۱ سالگی وارد مربیگیری شدم و حدود چهار ، پنج سالی است که مربیگری را تجربه کرده ام ولی اینکه خودم بخواهم از تیمم تعریف کنم فکر نمی کنم کار درستی باشد ولی در مجموع از عملکرد تیمم راضی هستم.

 

شنیده می شود با تیم های لیگ یک و لیگ دویی مذاکراتی داشتید، امکان جدایی شما وجود دارد؟

دو‌تیم لیگ دو و یک تیم لیگ یکی با من تماس گرفتند ولی من به همشهریانم قول دادم و پای حرفم هستم ولی همه اینها بستگی به اوضاع مالی تیم دارد و اگر این مشکلات ادامه داشته باشد واقعا امکان هر چیزی وجود دارد ولی در مجموع کار کردن با بازیکنانی که خودم آنها را جذب کردم و حتی قابلیت بازی در تیم های لیگ یکی را دارند، به هر چیزی ترجیح می دهم.

 

با وضعیتی که تیم شما در جدول دارد و همچنین مشکلات مالی، زمزمه جدایی بسیاری از آنها شنیده می شود، برای این مشکل چه راه حلی دارید؟

بله، بازیکن برای کسب درآمد بازی می کند و همین دیروز ۹ بازیکن تاثیرگذارم ساز جدایی سر دادند که این موضوعات مرا اذیت می کند. نمی دانم باید به فکر مسائل فنی باشم یا به دنبال پول بازیکنانم، به هر حال آنها هم زن و بچه دارند و روزی که به تمرین می آیم و انها را می بینم که تمام امیدشان به من است و من هم کاری از دستم ساخته نیست موجب می شود که خجالت بکشم. بازیکنانی در تیم من حضور دارند که به راحتی می توانند بار تیم هایی چون نساجی و‌خونه به خونه را به دوش بکشند ولی اینکه چرا بچه های این استان با این سطح فنی در تیم های نساجی و خونه به خونه جایی ندارند و مربیان این تیم ها بازیکنان درجه چندم استان های دیگر را به آنها ترجیح می دهند، را نمی دانم.

 

این هفته هم با کاسپین بازی دارید و امکان صدر نشینی شما وجود دارد.

بله، کاسپین تیم خوبی است ولی ما هم تیمی هستیم که تنها برای برد پا به میدان می گذاریم و رویاهای بزرگی در سر داریم.

 

حرف پایانی.

از مسوولین باشگاه و هر کسی که هر کاری از دستش ساخته است، تقاضا می کنم که برای حل مشکلات باشگاه پیش قدم شوند زیرا واقعا تیمی داریم که می تواند کارهای بزرگی انجام دهد تا سال آینده مازندران در لیگ یک سه تیم داشته باشد. من به عنوان یک مازندرانی و یک بابلسری از سال گذشته تمام تلاشم را برای بزرگی بابلسر انجام داده ام و بازیکنانم نیز بزرگی کردند که تا به امروز روی مرا برای ادامه حضور در تمرین  و مسابقه زمین نزدند و حالا دیگر فکر می کنم که نوبت مسوولین باشد تا از من و تیمم حمایت کنند تا در نهایت همه با هم صعود به لیگ یک را جشن بگیریم.



ترند های روز