۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸
اختصاصی «دی اسپورت»؛

باشگاه نساجی از فکری تجلیل می کند

لیگ آزادگان در این فصل در شمال و جنوب با هیجان خاصی دنبال می شود، به طوری که دو تیم پرهوار این فصل لیگ یک یعنی نساجی مازندران و نفت مسجد سلیمان با توجه به جایگاه تیم شان در جدول رده بندی شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارند.
کد خبر: ۷۲۳۳۳

به گزارش  «دی اسپورت»، بدون شک یکی از حساس ترین دیدارهای هفته پانزدهم لیگ آزادگان دیدار نساجی و نفت مسجد سلیمان است که سرمربی موفق نیم فصل نخست شمالی ها در لیگ گذشته که به دلیل تلاش های همه جانبه برای حل مشکلات مالی باشگاه از محبوبیت خاصی نزد هواداران این تیم برخوردار است، در قامت سکاندار تیم صدرنشین نفت مسجد سلیمان در قائمشهر مقابل نساجی قرار می گیرد.

 


محمود فکری+مهدی پرهام+فرهاد صنیعی فر+ نساجی مازندران


 

آنطور که از اطراف باشگاه نساجی شنیده می شود، مالکان و مدیران تیم قائمشهری در راستای تجلیل و ارج نهادن به پیشکسوتان و زحمت کشان باشگاه در ابتدای دیدار هفته پانزدهم نساجی و نفت مسجد سلیمان از محمود فکری، سرمربی جویباری تیم جنوبی که سال ها پیش فوتبالش را در تیم پرهوادار قائمشهری آغاز کرده و فصل گذشته با شرایط بد مالی، نتایج بسیار خوبی با این تیم گرفته بود، تجلیل کند.
در این زمینه این موضوع قابل ذکر است که محمود فکری که رابطه بسیار خوب و نزدیکی با مالکان باشگاه نساجی دارد، در ابتدای فصل یکی از گزینه های اصلی سرمربیگری این تیم بود.