۰۳ آذر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۴
اختصاصی دی اسپورت؛

گزینه های سرمربیگری شهرداری ماهشهر

شهرداری ماهشهر پس از صعود به لیگ آزادگان، با معرفی کوروش موسوی به عنوان سرمربی کارش را آغاز کرد ولی در ادامه اتفاقاتی رخ داد که این مربی عطای کار در ماهشهر را به لقایش بخشید تا مدیران باشگاه مذاکره با گزینه های مدنظر خود را آغاز کند.
کد خبر: ۷۲۵۰۲

به گزارش «دی اسپورت»؛ مدیران باشگاه شهرداری ماهشهر پس از استعفای کوروش موسوی که دلیلش را دخالت لیدرهای باشگاه در کارش عنوان کرده بود، باب مذاکره با مربیان مورد نظر خود را آغاز کردند ولی پس از شکست در هفته چهاردهم، گفتگوها رنگ و بوی جدی تری به خود گرفت، به طوری که گنجی پور، مدیرعامل باشگاه با سفر به تهران با فرهاد کاظمی و مجید نامجو مطلق نشست های جداگانه ای را برگزار کرد.
آنطور که شنیده می شود، گنجی پور پس از حضور در تهران ابتدا با فرهاد کاظمی، مربی کارنامه دار فوتبال کشور جلسه ای برگزار کرد که گویا مبلغ درخواستی این مربی با توجه به شرایط بد باشگاه بسیار بالا بود و تلاش های مدیرعامل باشگاه برای گرفتن تخفیف حاصل چندانی در پی نداشت تا طبق اخبار واصله مذاکره با مجید نامجومطلق، با کلکسیونی از ناکامی در تیم هایی مانند آلومینیوم هرمزگان و گل گهر و ... در دستور کار قرار گرفت که تا کنون از این جلسه اطلاعات چندانی به دست نیامده است.

مدیرعامل شهرداری ماهشهر در حالی با کاظمی و نامجومطلق وارد مذاکره شد که ابتدا بايد جو ماهشهر را براي حضور مربي آرام كند تا تیم نتایج بهتری کسب کند زیرا عقد قرارداد با کاظمی با توجه مشکلات عدیده مالی باشگاه دور از ذهن به نظر می رسد و از طرف ديگر جذب مربی چون نامجومطلق با انواع و اقسام ناکامی بدون شک برای این باشگاه گام به عقب محسوب می شود.

حال باید منتظر ماند و دید که در نهایت مدیران شهرداری ماهشهر برای معرفی سرمربی تیم چه تصمیمی اتخاذ خواهند کرد.



ترند های روز