۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
اختصاصی دی اسپورت؛

واكنش مدير حقوقي فجرسپاسي به اظهارات برقي ها

مدير حقوقي باشگاه فجر شهيد سپاسي گفت: اظهارات  برخي افراد مصداق بارز تشويش اذهان عمومي است و در صورت تداوم اين روند ناچار به اقدام قانوني خواهيم بود.
کد خبر: ۷۳۰۷۹

به گزارش «دی اسپورت»؛ عبدالصمد ابراهيمي ادامه داد: اخيرا مالك و برخي عوامل تيم آينده سازان شيراز اظهارات كذبي در رسانه ها داشته اند و مدعي هستند كه از سوي مسئولين استان فارس به نسبت هفت برابر آنچه به تيم آينده سازان برق جديد كمك شده، كمك هايي به فجر داشته اند. اين اظهارات مصداق بارز تشويشاذهان عمومي است و در صورت تداوم اين روند ناچار به اقدام قانوني خواهيم بود.
او افزود: براي آقاي بردبار و ساير مسئولين آن تيم احترام قائليم و بهتر است آنچه كه نسبت به آن اطلاع ندارند را مطرح نكنند.
مشاور برنامه ريزي باشگاه فجر تصريح كرد: در باشگاه فجر از همان ابتدا يك برنامه ريزي اصولي سه ساله داشته ايم و مطابق همان برنامه و بدون ريخت و پاش كار را پيش برده ايم.خوشبختانه هماهنگي مديريت با كادر فني و بهره گيري از نفرات مستعد از جمله عواملي هستند كه مي توانند فجر را به جايگاه خود برگرداند. در اين راه همراهي هواداران هميشه اثر گذار بوده است.
او در پايان گفت:فجر و برق واقعي شيراز از ديرباز رقابت در كنار رفاقت را در دستور كار داشتند و هيچگاه در ساليان دراز رقابت شان وارد حاشيه نشدند.انتظار داريم مسئولان تيم نوپاي آينده سازان برق جديد هم همان رويه را دنبال كنند و مسير به سمت حواشي مخرب نرود.



ترند های روز