۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸
سوشا قرضی به آبادان می آید

خروج حمیدی و معبودی از فهرست نفتی های آبادان

 مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: در صورت تامین بودجه لازم سوشا مکانی به صورت قرضی به آبادان می‌آید.
کد خبر: ۷۳۳۱۰

به گزارش «دی اسپورت»؛ علی عیسی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: اهداف هیئت مدیره موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان تا کنون محقق شده است و امید می رود تا با جذب بازیکنان خوبی در روزهای آینده بتوانیم از جایگاه فعلی مان بالاتر برویم. عدم تحقق وعده های مالی تنها عامل ورود تیم ها به حاشیه است.

وی با قدردانی از مدیران سازمان منطقه آزاد اروند به دلیل عمل به وعده‌هایشان در زمینه کمک مالی به تیم صنعت نفت تصریح کرد: با سوشا مکانی از یک ماه و نیم پیش وارد مذاکره شده بودیم و از مدیر برنامه‌هایش قول گرفتیم که این بازیکن در ایران تنها در صنعت نفت بازی کند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان گفت: تیم‌هایی که در جام جهانی بازیکن دارند، پول خوبی را دریافت می‌کنند به همین دلیل تیم نروژی حاضر نیست مکانی را به عنوان بازیکن قطعی به صنعت نفت بدهد و در صورت تامین بودجه لازم این بازیکن به صورت قرضی به آبادان می‌آید.

عیسی زاده افزود: در جلسه ای سه ساعته که دو روز پیش با مکانی و مدیر برنامه هایش داشتیم او به شخصه برای حضور در تیم صنعت نفت مشکلی ندارد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه کادر فنی در خصوص دیگر دروازه بانان تیم نیز تصمیم می‌گیرد، اظهار کرد: اگر مشکلی پیش نیاید و مسئولان حمایت کنند با گرفتن ۳ تا ۴ بازیکن در نیم فصل به اهداف پیش‌‎بینی‌شده‌مان خواهیم رسید، کادر فنی نیز در این فرصت روی نقاط ضعف و قوت تیم کار می‌کند.

وی تصریح کرد: درخواست‌هایی از سوی دیگر تیم‌ها برای معاوضه بازیکن داشتیم که تصمیم گیرنده نهایی در این باره سرمربی تیم است.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت گفت: به طور یقین کمالوند سرمربی تیم صنعت نفت باقی می‌ماند و امیدواریم تا با همراهی او جایگاه بسیار خوبی را در لیگ حرفه‌ای به دست آوریم.

عیسی زاده افزود: هفته گذشته جلسه ای سه ساعته را با جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس داشتیم، در این جلسه دغدغه‌های هیئت مدیره را با وی در میان گذاشتیم و او نیز پیگیری های بسیاری داشت.
 وی اظهار کرد: دیدگاه وزیر نفت نسبت به صنعت نفت متفاوت است، او بارها در مصاحبه‌های مختلف از مسئولیت اجتماعی وزارت نسبت به این تیم صحبت کرده است.

وی تصریح کرد: تا این لحظه «محسن حمیدی» و «عزیز معبودی» از فهرست صنعت نفت خارج شده‌اند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت آبادان در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به افتتاح رسمی فروشگاه باشگاه نفت با کمک بخش خصوصی و منتفع شدن این باشگاه از قبل این همکاری گفت: «کد هواداری» ما در روزهای آینده شکل می‌گیرد و هواداران ما با ثبت‌نام در این فضا ثابت می‌کنند که کنار ما هستند، این اتفاق نفعی دو طرفه دارد.

عیسی زاده افزود: برنامه‌های گسترده‌ای برای هواداران داریم و در صورت استقبال بالا از کد هواداری حتی امکان انجام قرعه کشی برای اعزام چند هوادار به بازیهای جام جهانی روسیه نیز مهیا می شود.

وی با بیان اینکه درباره داوری مکاتبات زیادی را با سازمان لیگ و کمیته داوران داشتیم، اظهار کرد: از ابتدای لیگ تا کنون هفت پنالتی مسلم صنعت نفت از چشم داوران دور مانده است.