۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
اختصاصی دی اسپورت

شاهین جریمه شد , کارت بازیکنان جدید صادر شد

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر گفت : به خاطر تخلف هواداران با جریمه میلیونی روبه رو شده ایم  
کد خبر: ۷۳۴۳۹

به گزارش دی اسپورت ، خداکرم ایزدپناه در گفتگویی اظهار داشت : تیم شاهین شهرداری صبح امروز (سه شنبه) وارد تهران و بلافاصله عازم رشت خواهیم بود و خوشبین هستیم با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان و دعای خیر هواداران و مردم خوب بوشهر بتوانیم نتیجه خوبی در دیدار با تیم داماش گیلان بدست آوریم.

 

ایزدپناه افزود: بعد دیدار با داماش دو هفته استراحت خواهیم داشت و سپس مجددا در دیداری خارج از خانه روز 19 دیماه به مصاف شموشک نوشهر خواهیم رفت .

 

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر تصریح کرد: با پیگریهای انجام شده کارت بازی مصطفی علیخانی، میلاد جعفری و میلاد شعبانلو صادر شد و با توجه به اینکه نقل و انتقالات تا روز 16 دیماه ادامه دارد با نظر کادر فنی به دنبال جذب بازیکنانی دیگر هم خواهیم بود.

 

ایزد پناه توضیح داد: مصطفی علیخانی، میلاد جعفری با صلاحدید کادر فنی می توانند در دیدار با داماش گیلان تیم شاهین شهرداری بوشهر را همراهی کنند و میلاد شعبانلو هم از روز 30 آذرماه با پایان دوره محرومیتش فرصت بازی برای تیمش خواهد داشت.

 

وی اشاره کرد: متاسفانه با توجه به اتفاقات بازیهای گذشته و گزارش نمایندگان فدراسیون به سازمان لیگ بابت بی نظمی های بوجود آمده در دیدارهای خانگی شاهین شهرداری بوشهر از ابتدای فصل تا کنون توسط تماشاگران 7 میلیون تومان جریمه نقدی شدیم و در همین راستا هواداران و تماشگران عزیز خواهشمندیم با رعایت نظم در ورزشگاه و حمایت تیم خود از حاشیه ها بدور باشند تا بیش از این دچار مشکل و محرومیت ها نشویم.



ترند های روز