۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۹

آسمان تیره و تاره تیم فوتبال پاس خسته نباشید آقای استاندار

"پاس" امروز تبدیل شده است به حقیرترین تیم در فوتبال ایران با مدیریت غلط آقایان که فقط خوب شعار می دهند هر روز حال و روز این تیم بدتر از دیروز است و هواداران دلسوز این تیم سال هاست که تنها غصه و ماتم نصیب آنها شده است.
کد خبر: ۷۳۴۸۱

به گزارش دی اسپورت، جایگاه آخرین قهرمان ایران در فوتبال آسیا آنقدر تحقیر شده است که باید لیدر سال های گذشته پاس زمامدار سرپرستی این تیم باشد، آیا روا نیست که امروز به حال و روز پاس گریه کنیم؟!


وقتی می شنویم که پاس می خواهد به تهران بازگردد یا منحل شود نمی دانیم که باید خوشحال باشیم یا باید زانوی غم بغل بگیریم چون وضعیت این تیم آنقدر اسفناک است که حال و روز خوش برای هواداران این تیم، رسانه و مطبوعات و کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال نگذاشته است. 

 

آقای استاندار، رئیس هیئت مدیره تیم فوتبال پاس همدان جواب احساسات فوتبال دوستان همدانی را چگونه می دهید اگر قرار است وضعیت پاس به این شکل ادامه پیدا کند و هر آدم کوچکی در این تیم سمت داشته باشد بهتر است بیشتر از این با آبروی مردم همدان بازی نکنید و سریع تر چاره ای کنید. 

 

از روزی که پاس از لیگ برتر به لیگ دسته اول فوتبال کشور سقوط کرد و امروز که در لیگ دسته دوم فوتبال قرار دارد هر سال وعده سال بعد را به مردم می دهید اما هر سال دریغ از پارسال، تا چه اندازه باید از بودجه های دولتی برای پاس میلیاردی هزینه شود و حتی یک قدم هم شاهد حرکت رو به جلو پاس نباشیم! 

 

پاس تبدیل شده به سفره ای که هر سال چند میلیارد در آن خرج می شود و منافع عده ای تامین می شود اما خیرش به مردم همدان نمی رسد و بدتر آبروی ورزش و فوتبال همدان را می برد. 

 

مدیریت غلط در تیم فوتبال پاس آبروی فوتبال همدان و مردم این شهر و ورزش پایتخت تاریخ و تمدن را برده است آقایان چرا پاسخگو مردم همدان نیستند تا کی سکوت این همه مدیریت غلط؟

 

دل نوشته "محمدرضا بهرامی صفت" خبرنگار ورزشی همدان