۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
با نکونام مازندران را صاحب یک تیم لیگ برتری می‌کنیم

هخامنش: قطعا فینالیست جام‌حذفی هستیم

مدافع تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل معتقد است تیمش در جام حذفی فینالیست خواهد شد.
کد خبر: ۷۳۵۰۰

به گزارش «دی اسپورت»؛ وفا هخامنش در گفت‌وگو با خبرگزاری میزان، در رابطه با برتری خونه‌به‌خونه مقابل گسترش‌فولاد تبریز در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی اظهار داشت: این بازی تقابل یک تیم لیگ برتری با یک تیم لیگ یکی بود اما ما باید از امتیاز میزبانی استفاده می‌کردیم و بازی را می‌بردیم.

وی افزود: درست که تیم ما لیگ یکی است اما اکثر بازیکنانمان سابقه بازی در لیگ برتر را دارند. در بازی مقابل گسترش هم با تذکراتی که از سرمربی تیم گرفتیم بازی منطقی را در دستور کار قرار دادیم و سعی کردیم بازی را کنترل کنیم. خوشحالیم که در نهایت هم توانستیم یک پیروزی شیرین را به دست آوریم و به مردم بابل هدیه کنیم.

مدافع تیم فوتبال خونه‌به‌خونه بابل تصریح کرد: پیش از این بازی پیش‌بینی درباره جام حذفی کرده بودم و گفته بودم ما قطعا فینالیست خواهیم شد.

هخامنش در مورد شرایط خونه به خونه در لیگ دسته اول تصریح کرد: خوشبختانه با حضور نکونام شرایط خوبی پیدا کردیم و نتایج خوبی هم گرفتیم. هدف همه این است که مازندران و شهر بابل را صاحب یک تیم لیگ برتری کنیم و با توجه به شرایط خوبی که داریم تلاش می‌کنیم در پایان لیگ سر بلند باشیم و جواز حضور در لیگ برتر را بدست آورده باشیم.

انتهای پیام/