۰۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
اختصاصی دی اسپورت:

بازگشت مثلت تاثیرگذار شهرداری به شهر مجسمه ها

دی اسپورت:یکی از حساس ترین بازی های هفته پانزدهم مسابقات لیگ دسته دوم عصر روز سه شنبه در فومن برگزار خواهد شد
کد خبر: ۷۳۵۵۳

به گزارش «دی اسپورت»، فومن یکی از شهرهای کوچک استان گیلان است که به خاطر کلوچه هایش در سطح کشور معروف است و البته به دلیل تعداد زیاد مجسمه هایش به شهر مجسمه ها نیز معروف شده است با این حال در دو سال اخیر تیم فوتبال این شهر بیش از پیش نام فومن را بر سر زبان ها انداخته.تیمی که حالا از مدعیان اصلی صعود به لیگ دسته اول نیز محسوب می شود.

 

در همین رابطه سه شنبه پیش رو در دیداری حساس شهرداری چی ها میزبان خوشه طلایی ساوه هستند دیداری که علاوه بر حساسیت های جدولی بنا به دلایلی دیگر حساسیت های فراوانی خواهد داشت.

 

شهرداری چی ها فصل جدید را با تغییر روی نیمکت آغاز کردند و در همین ارتباط محسن عاشوری در خرداد ماه جایگزین علی فلاح شد البته حضور عاشوری در فومن به نیم فصل هم کشیده نشد و مشکلات مالی شدید باعث شد تا علی رغم کسب نتایج مناسب وی پیش از اتمام نیم فصل از شهرداری جدا شود و به خوشه طلایی ساوه که همگروهی شهرداری فومن است بپیوندد.

 

ادامه دار شدن مشکلات مالی شهرداری باعث شد تا در نیم فصل دو بازیکن تاثیرگذار سبزهای فومن (احد شفیعی و محس رحیمی) نیز عطای ماندن در فومن را به لقایش ببخشند و با جدایی از این تیم صدرنشین ولی بی پول به خوشه طلایی ساوه بپیوندند.

 

البته شهرداری فومن علی رغم جدایی سرمربی و دو بازیکن تاثیرگذارش همچنان در صدر جدول حضور دارد و هفته گذشته نیز موفق شد تا با 5 گل از سد کیمیا فرآیند بگذرد.بدون شک بازگشت سرمربی نیم فصل گذشته و دو بازیکن تاثیرگذار شهرداری به فومن آن هم در شرایطی که نماینده ساوه شرایط مناسبی در جدول ندارد و برای نزدیک شدن به جمع مدعیان محکوم به شکست دادن شهرداری فومن است می تواند به حساسیت های این دیدار بیش از پیش بیافزاید.



ترند های روز