۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۶
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

آریاکیا : در لیگ یک فقط برای برق بازی می کنم

پوریا آریاکیا، هافبک کناری برق جدید شیراز به دلیل عملکرد مطلوبش در نیم فصل نخست لیگ آزادگان، مورد توجه چند تیم لیگ یک و برتری قرار گرفت
کد خبر: ۷۳۶۱۵

پوریا آریاکیا، هافبک کناری برق جدید شیراز به دلیل عملکرد مطلوبش در نیم فصل نخست لیگ آزادگان، مورد توجه چند تیم لیگ یک و برتری قرار گرفت، به طوری که هر روز اخباری در مورد توافقش با یک باشگاه در رسانه ها منتشر می شود. به همین دلیل با وی تماس گرفتیم تا از آخرین وضعیتش مطلع شویم.

 

پوریا آریاکیا، وینگر برق جدید شیراز در مورد آخرین وضعیتش به خبرنگار دی اسپورت گفت: با پایان بازی های نیم فصل نخست، چند تیم با من و مدیربرنامه هایم تماس گرفتند ولی ضمن تشکر از همه تیم های خواهانم که به بنده لطف داشتند باید بگویم که اگر قرار باشد در لیگ یک بازی کنم، قطعا در برق خواهم ماند.

 

آریاکیا ادامه داد: هر بازیکنی دوست دارد در لیگ برتر به فوتبالش ادامه دهد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. اگر شرایطی فراهم شود که به لیگ برتر بروم، قطعا اینکار را خواهم کرد ولی در غیر اینصورت در برق می مانم.

 

هافبک برق در پایان با بیان اینکه از همه مدیران باشگاه ها و هواداران تیم هایی که در این چند روز به من لطف داشتند تشکر می کنم، گفت: من چند سال است که در شیراز حضور و دوست دارم در لیگ یک برای این تیم به میدان بروم زیرا اگر من حالا به اینجا رسیدم و چند خواهان دارم قطعا به دلیل تلاش هم تیمی هایم است.