۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
اختصاصی دی اسپورت،

امتیاز دالاهو کرمانشاه واگذار شد

ددی اسپورت:امتیاز تیم دالاهو کرمانشاه به تیم مبل محتشم تبریز انتقال یافت.
کد خبر: ۷۳۶۲۰

به گزارش "دی اسپورت" ،پس از صعود مقتدرانه دالاهو کرمانشاه از گروه سوم مسابقات لیگ دسته سوم متاسفانه بار دیگر فوتبال کرمانشاه به دلیل عدم حمایت از تیم های ورزشی به خصوص فوتبال متضرر شد و این تیم فوتبال که یکی از شانس های مسلم صعود به لیگ دسته دوم بود امتیازش به تبریز منتقل شد باید منتظر بود و دید چه خبرهای بد دیگری در راه توجه فوتبال دوستان کرمانشاهی خواهد بود.

 

در رقابت‌های لیگ دسته 3 کشور 3 تیم از تبریز حضور داشتند که تیم‌های عقاب و مهدیه به لیگ استانی سقوط کردند و تنها تیم مبل محتشم با قرار گرفتن در رده سوم گروه در این مسابقات امتیاز خود را حفظ کرد.

 

از این گروه تیم‌های آرش شهری ری و دالاهو کرمانشاه به دور دوم مسابقات لیگ دسته 3 کشور صعود کرده بودند.

 

با توجه به مذاکرات صورت گرفته امتیاز تیم دالاهو به تیم مبل محتشم تبریز واگذار شده و این تیم تبریزی در مرحله دوم مسابقات حضور خواهد یافت.

 

تیم مبل محتشم در این مسابقات درخشان ظاهر شده و از اکثر تیم‌های مدعی امتیاز کسب کرده بود، اما به دلیل باخت برابر تیم‌های پایین جدولی عقاب تهران و مهدیه تبریز از صعود بازمانده بود.

 

یعقوب مهدی‌زاده مدیر عامل باشگاه مبل محتشم تبریز بوده و هدایت این تیم نیز با علی ابراهیمیان کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی تبریز است.

 




ترند های روز