۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
مدیرعامل گل گهر سیرجان:

جواهری : حضور پاشازاده در گل‌گهر صحت ندارد

مدیرعامل باشگاه گل گهر سیرجان مذاکره با مهدی پاشازاده را تکذیب کرد.
کد خبر: ۷۳۶۳۱

به گزارش «دی اسپورت» و به نقل از خبرگزاری فارس، تیم گل گهر سیرجان در نیم فصل اول لیگ دسته اول فراز و نشیب زیادی داشت و نتایج نسبتا ضعیفی را با وینگو بگوویچ کروات کسب کرد.گل گهر  با ۲۱ امتیاز در پایان نیم فصل اول در رده یازدهم قرار گرفت.

 

در چند روز گذشته خبرهایی مطرح شده بود که با کنار گذاشتن مهدی پاشازاده از هدایت نساجی مازندران مقصد بعدی این سرمربی گل گهر سیرجان است.این شایعه زمانی قوت گرفت که وینگو بگوویچ برای حضور در کنار خانواده اش به کرواسی سفر کرده بود و به همین دلیل ایجاد تغییرات در کادرفنی این تیم بیش از هر زمان دیگری به گوش می رسید با این حال از سیرجان خبر می رسد که فردا وینگو بگوویچ باز می گردد و در تمرینات حضور خواهد داشت تا به این حواشی پایان دهد.

 

محمد جوادی مدیر عامل گل گهر سیرجان در گفت وگویی در خصوص مذاکره با مهدی پاشازاده گفت:هیچ صحبتی با پاشازاده بابت حضور در کادر فنی نداشتیم،وینگو بگوویچ با توجه به اینکه مشکلات خانوادگی داشت چند روزی در کرواسی بود.در حال حاضر او تهران است  و فردا به سیرجان می آید تا در تمرینات شرکت کند.

 

وی در پایان ادامه داد: ما از بگوویچ  تا پایان فصل با قدرت حمایت می کنیم و قصد نداریم تغییراتی را در کادر فنی ایجاد کنیم. فردا قرار است لیست خروجی از سوی سرمربی اعلام شود، همچنین بازیکن مد نظر برای جذب مشخص شدند و به دنبال این هستیم که با بازیکنان مد نظر مذاکره کنیم .امیدوارم در نیم فصل دوم لیگ دسته اول نتایج خوبی کسب کنیم



ترند های روز