۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۶
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

سروش سعيدي: بلاتكليف هستم / وعده دروغ ميدهند!

مدافع تيم شهرداري بندرماهشهر كه از مدت ها پيش با مديران باشگاه به مشكل خورده بود امروز درباره اتفاقات اخير در اين تيم صحبت كرد.
کد خبر: ۷۳۶۳۴

به گزارش دی اسپورت , سروش سعيدي كه از مدت ها پيش با مديران باشگاه شهرداری ماهشهر به مشكل خورده بود امروز درباره اتفاقات اخير اظهار داشت : بعد از بازي با ايرانجوان بوشهر كه مصدوم شدم دانشپور سرپرست تيم به من گفت كه سر تمرين نيا و به مصدوميتت رسيدگي كن و در مصاحبه اش روي خروجي يكي از سايتها موجود است اعلام كرد كه به سروش مرخصي داديم اما زماني كه به هتل مراجعه كردم پذيرش هتل به من گفت كه دانشپور گفته سعيدي از تيم اخراج شده و به شما اتاق نميدهيم.

بعد از دو هفته از طريق يكي از دوستان در فدراسيون متوجه شدم كه باشگاه عليه بنده بابت عدم حضور در تمرينات شكايت كرده و درخواست فسخ يكطرفه داده است.

او با ابراز ناراحتي اذعان داشت: وقتي سر تمرين آمدم و عكس نامه را به مسئولين نشان دادم تمامي افراد از سرپرست تا مديرعامل منكر اين نامه شدند. اين چه باشگاهي است كه نامه اي را سرپرست داده و امضاي مديرعامل پاي آن است را منكر ميشود؟ تمامي اين افراد نامه را گردن فردي انداختند كه هيچ تقصيري نداشت.

سعيدي گفت: با اين حال به دليل شرايط حساس و وخيم تيم هيچگاه مصاحبه نكردم. در تعطيلات نيم فصل ١٠ درصد به كليه بازيكنان پرداخت شد اما براي من ريالي واريز نكردند و جواب سرپرست اين بود كه ميخواهيم در نيم فصل پنجاه درصد پول تو را بدهيم.

مدافع شهرداري ماهشهر افزود: بعد از مدتي از باشگاه تماس گرفتند و گفتند علت فسخ بالا بودن  مبلغ قرارداد است.متاسفانه در حال حاضر مرا نه در ليست مازاد قرار ميدهند و نه نامه اخراج ميدهند تا در تمرين شركت نكنم و در بلاتكليفي هستم.

 

وي گفت: امروز دفتر گنجي پور مديرعامل باشگاه بودم كه گفت اول فسخ قراردادت را امضا كن و بعدش طي سه قسط مابقي پولت را ميدهيم.ضمن اينكه نامه اي مبني بر داشتن طلب از باشگاه به من نميدهند. نميدانم كجاي دنيا با بازيكن اينگونه رفتار مي كنند!