۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
اختصاصی دی اسپورت،

دربی شمالی ها به کام داماش

دی اسپورت:در هفته پانزدهم لیگ دسته دوم داماش گیلان با یک گل دربی شمالی ها را برد.
کد خبر: ۷۳۶۳۷

به گزارش"دی اسپورت"در یکی از حساس ترین بازی های هفته پانزدهم لیگ دسته دوم داماش گیلان در مازندران رو در روی شموشک این شهر قرار گرفت که در پایان این بازی را با یک گل به سود خود به پایان برد تا در رده سوم جدول قرار گیرد.

 

داماشی ها که هفته گذشته در خانه خود مقابل دیگر تیم مدعی این گروه یعنی شاهین شهرداری بوشهر متوقف شده بودند در این بازی خارج از خانه فقط به دنبال کسب3امتیاز بودند چرا که اگر نمی توانستند پیروز میدان شوند ممکن بود در ادامه کار بسیار دشوارتری داشته باشند.

 

داماش از ابتدا بازی منطقی را در دستور کار قرار داد و در پایان نیز موفق به کسب3امتیاز حساس بازی شد تا شاهین شهرداری بوشهر را در جدول پشت سر بگذارد. با اینکه این پیروزی قاطع نبود اما شرایط داماشی ها را در جمع مدعیان بسیار خوب کرد.

 

شموشک نیز که در چند روز گذشته حواشی بسیاری داشته با این باخت  خانگی یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شد و چشم به چند بازی آینده خود دارد.

 

داماش گیلان با این پیروزی24امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به مقامت در رده سوم جدول قرار گرفت و هفته آینده در دیداری مهم باید در خانه از فولاد نوین اهواز پذیرایی کند.

 

شموشک نیز با این باخت 11امتیازی باقی ماند و در رده نهم جدول قرار گرفت.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری