۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۰
اختصاصی دی اسپورت،

پیروزی قعرنشین مطلق در مقابل خیبر مدعی

دی اسپورت:قعرنشین گروه سوم لیگ دسته دوم با یک گل از سد خیبر مدعی گذشت.
کد خبر: ۷۳۶۳۸

به گزارش"دی اسپورت"،هفته پانزدهم گروه سوم لیگ دسته دوم عصر امروز آغاز شد و در یکی از این دیدارها که نتیجه عجیبی در آن رقم خورد گیتی پسند اصفهان قعر نشین این گروه با یک گل از سد خیبر خرم آباد گذشت.

 

با وجود غیر قابل پیش بینی بودن مسابقات فوتبال اما با توجه به نتایجی که در طول 14هفته اتفاق افتاده بود و با توجه به شرایط جدولی دو تیم شاید حتی بدبین ترین طرفدار خیبر هم فکر نمی کرد که تیمشان در اصفهان مغلوب قعرنشین مطلق این گروه شود اما این اتفاق افتاد تا باز هم فوتبال جذابیت خود را نشان دهد.

 

خیبرخرم آباد که با یک باخت و پس از یک هفته استراحت به اصفهان سفر کرده بود تا رو در روی گیتی پسندی قرار گیرد که هفته هاست در قعر جدول جای خوش کرده اصلا در قامت یک مدعی ظاهر نشد تا گیتی پسند با استفاده از موقعیت های کم خود بتواند با تک گل سهیل رفیع زاده پیروز میدان شود و نتیجه ای جالب توجه رقم بزند.

 

خیبر با اینکه در 3هفته که یک هفته آن استراحت داشته موفق به کسب هیچ امتیازی نشده است اما همچنان در رده چهارم جدول قرار دارد و به نظر اگر این تیم به خود نیاید حتی احتمال دارد جای خود را در جدول به دیگر تیم های تعقیب کننده اش بدهد خصوصا که این تیم باید در هفته شانزدهم در خانه مقابل بعثت کرمانشاه یعنی اصلی ترین رقیبش برای صعود قرار گیرد.

 

دیدار هفته آینده دو تیم خیبر و بعثت یک بازی حساس و تعیین کننده برای هر دو تیم می باشد که مطمئنا هیچ یک از این دو تیم دوست ندارند بازنده دیدار باشند.

 

گیتی پسند با وجود این پیروزی هم باز در قعر جدول قرار دارد و شانس زیادی برای ماندن این تیم نمیتوان متصور شد.

 

خیبر با این باخت 21امتیازی باقی ماند و باید هفته آینده در دربی غرب کشور در خانه از بعثت کرمانشاه رده پنجمی پذیرایی کند.

 

گیتی پسند نیز 10امتیازی شد و هفته آینده استراحت می کند.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری



ترند های روز