۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۲
اختصاصی دی اسپورت

برتری اروند مقابل نیروی زمینی

دی اسپورت: تیم اروند خرمشهر عصر امروز موفق شد از سد میزبانش نیروی زمینی بگذرد تا گام دیگری برای صعود بردارد.
کد خبر: ۷۳۶۳۹

نیروی زمینی 2 - 3 اروند

ورزشگاه نزاجا

تماشاگر 50 نفر


شرح گل ها

نیروی زمینی 0 - 1 اروند - رحیم آلبوغبیش(دقیقه 9): شوت زیبای آلبوغبیش از پشت محوطه جریمه از کنار دستان وزیراوی در کنج دروازه جای گرفت.

نیروی زمینی 0 - 2 اروند - رحیم آلبوغبیش(دقیقه 16): پاس عرضی ارسالی از جناح راست با کنترل عالی و ضربه آلبوغبیش همراه شد تا اختلاف به دو گل برسد.

نیروی زمینی 1 - 2 اروند - میثم فرزانه(دقیقه 60): کرنر ارسالی با ضربه سر میثم فرزانه در تیر یک به زیبایی درون دروازه جای گرفت.

نیروی زمینی 2 - 2 اروند - اردلان کلوانی(دقیقه 68): پاس عمقی با کنترل زیبای کلوانی این بازیکن را در موقعیت تک به تک قرار داد و ضربه دقیق این بازیکن بازی را به تساوی کشاند.

نیروی زمینی 2 - 3 اروند - محمد سرفراز(دقیقه 85): تکل بازیکن نیروی زمینی و برخورد توپ با دستش یک پنالتی را تقدیم اروندیها کرد که سرفراز این پنالتی را به گل تبدیل کرد.


اسامی بازیکنان نیروی زمینی

محسن وزیراوی , علی جهانیان , علی عسگری , صادق مرادزاده , حسین خیری , مصطفی نوربخش , اردلان , سجاد موسوی , جواد رمضانی , میثم فرزانه , فرشید لک


اسامی بازیکنان اروند

مسعود قاسمی , امین حجازی , جابر یوسفی , میلاد ربانی فرد , رضا اسدی , علی حسینی , علی بیگدلی , مرتضی داوود پور , حامد سرلک , احمد آلبوغبیش , محمد سرفراز


کارت زرد

اردلان کلوانی (دقیقه 40) مجید لطفی (دقیقه 77) میثم فرزانه (دقیقه 88) از نیروی زمینی

مرتضی داوودپور (دقیقه 55) سیدامین حجازی (دقیقه 71) از اروند


شرح بازی

بازی با میدان داری نیروی زمینی و حملات این تیم آغاز شد و این تیم در همان دقایق ابتدایی تیر دروازه اروند را لرزاند. در حالی که بازی با برتری نیروی زمینی دنبال می شد روی دو موقعیت اروند به گل رسید و تلاشهای نیروی زمینی برای جبران نتیجه سودی نداشت تا نیمه اول با حساب 2 بر 0 به سود اروند پایان یابد.

با شروع نیمه دوم در حالی که انتظار می رفت نیروی زمینی بازی تهاجمی را در دستور کار قرار دهد این اروند بود که کنترل بازی را در دست گرفت و چند موقعیت روی دروازه حریف ایجاد کرد که در دو صحنه دوبار تیر دروازه نیروی زمینی لرزید. نیروی زمینی در ادامه بازی را در اختیار گرفت و با استفاده از مثلث تهاجمی اش حملات زیادی روی دروازه حریف ترتیب داد تا مزد این حملات را گرفته و بازی را به تساوی کشاند. بعد از تساوی در حالی که بازی متعادل، زیبا و بسیار سریع دنبال می شد این اروندی ها بودند که از موقعیت ایجاد شده استفاده کردند تا بازی با برتری آنان خاتمه یابد.


اتفاق ویژه

سرعت بالای بازی، موقعیت های زیاد، 5 گل و سه بار لرزیدن تیر دروازه نویدبخش روزهای خوب برای لیگ دو است. دو تیم با نمایشی دلچسب نشان دادند سطح لیگ دو از لیگهای بالاتر چیزی کم ندارد.


برترین بازیکنان

رحیم آلبوغبیش با زدن دو گل و دوندگی فراوان سهم بسزای در پیروزی اروند داشت، علی حسینی نیز بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت. در تیم نیروی زمینی میثم فرزانه و سجاد موسوی بازیکنان برتر تیمشان بودند و بارها خط دفاعی حریف را آزار دادند.


حواشی

* کیفیت زمین بازی چندان مساعد نبود و مانعی بزرگ برای بازی دو تیم بود.

* این دیدار به صورت زنده از سایت سازمان لیگ پخش شد که کار بسیار پسندیده ای بود.

* بازی با 4 دقیقه تاخیر آغاز شد.

* در نیمه اول بازیکنان دو تیم چندین بار مصدوم شدند تا داور 3 ذقیقه وقت تلف شده اعلام کند.

* در پایان بازی بازیکنان نیروی زمینی که بازی پایاپایی به نمایش گذاشتند نقش زمین شدند و چند دقیقه ای نای بلند شدن نداشتند.



ترند های روز