۰۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
امیدوارم با تغییر شرایط، به جدول برگردیم

باقری نیا: نه ما خوب بودیم نه پالایش

دی اسپورت: باقری نیا عصر امروز پس از شکست مقابل پالایش نفت آبادان در جمع خبرنگاران از شرایط تیم و بازی صحبت کرد.
کد خبر: ۷۳۶۴۰

مجید باقری نیا سرمربی پاس همدان پس از شکست مقابل پالایش و پخش آبادان در مصاحبه با خبرنگار دی اسپورت گفت: بازی کیفیت چندانی نداشت، روی یک اتفاق گل خوردیم و پس از آن یک توپ به تیر دروازه حریف زدیم ولی در ادامه کار از دو تیم چیز دیگری ندیدیم. در نیمه دوم بعلت اشتباه بازیکن خودی ده نفره و دقایقی بعد بعلت مصدومیت نه نفره شدیم. هرچه زمان بازی میگذشت اتفاقات برعلیه ما رخ میداد و فرصت جبران را از ما میگرفت.

در کل من به این بازی نمره خوبی نمیدهم، نه ما خوب بودیم نه تیم حریف. از تیم پالایش با کادر فنی خیلی خوب انتظار بازی بهتری داشتم. جاداره این مساله رو یادآور بشم که ۵ بازیکن ما تازه به تیم اضافه شدند و هنوز با بقیه بازیکنان هماهنگ نشدند.

باقری نیا در خصوص شرایط پاس همدان در ادامه راه بیان کرد: با توجه نتایج بدست آمده جدول مسابقات تغییرات زیادی نداشت و ما اختلاف زیادی با رقبا نداریم. ۱۸ امتیاز باقی مانده و اتفاقات زیادی رخ خواهد داد اما اگر پاس همدان به این شکل مسابقات را ادامه دهد ما هیچ شانسی نداریم و قطعا سال دیگر پاس را در لیگ دو خواهیم دید و اتفاق خوبی رخ نخواهد داد بجز اینکه من، همکاران و بازیکنانم این شرایط را تغییر دهیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

سرمربی پاس همدان راجع به دربی هفته آینده مقابل شهرداری گفت: به هرحال دربی هست و حساس، اما با توجه شرایط جدول و شکست خیبر و تساوی نفت امیدیه، ما شانس بیشتری نسبت به شهرداری برای رسیدن به چهار تیم صدر جدول داریم و امیدوارم که به پیروزی برسیم و در کورس بمانیم

 

خبرنگار : بهنام کنار کوهی