۰۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۳
اختصاصی دی اسپورت

فیروزی: با کنترل حریف، به برتری رسیدیم

دی اسپورت: فیروزی سرمربی پالایش نفت آبادان پس از برتری تیمش مقابل پاس گفت: انتظار بازی سختی را داشتیم‌.
کد خبر: ۷۳۶۴۳

علی فیروزی سرمربی پالایش و پخش آبادان پس از پیروزی مقابل پاس همدان در مصاحبه با خبرنگار دی اسپرت گفت: با توجه به مصدومیت و محرومیت تعدادی از بازیکنانمان، انتظار بازی سختی داشتیم. از حریف شناخت زیادی نداشتیم و به همین دلیل تیم مقابل در ابتدای مسابقه، بازی را در دست گرفت و سعی میکرد در مقابل حملات ما، با بازیکنان سرعتی خود از فضای بوجود آمده پشت مدافعین چپ و راست ما استفاده کند. اما رفته رفته با شناخت برنامه های آنها، مسیر نفوذ را بستیم و در مقابل از پشت مدافعین کناری آنها استفاده کرده و از طریق سانتر بازیکن با تجربه خود به گل رسیدیم. در ادامه بازی را کنترل کردیم و سعی داشتیم با جلو آمدن حریف، از فضاهای پشت سر مدافعان آنها استفاده کنیم ولی موفق نبودیم.

وی افزود: با شروع نیمه دوم و گوشزد کردن نکات فنی، بازی بهتری از شاگردان خود دیدم و پس از ده نفره شدن حریف، پرس آنها کمتر شد و رو به بازی مالکانه آوردیم و در این زمینه هم موفق بودیم و اگر کمی دقت میکردیم به گل دوم میرسیدیم.

فیروزی در ادامه بیان کرد: تیم پاس در ادامه کار با به زمین آوردن ابراهیم کوه افکن رو به بازی مستقیم آورد و ولی با عملکرد فوق العاده شاگردانم در خط دفاعی، آنها را ناکام گذاشتیم و صاحب سه امتیاز حساس شدیم.

سرمربی پالایش و پخش آبادان در خصوص بازی هفته آینده مقابل شهرداری بم افزود: برای بازی با شهرداری بم برنامه های خاصی داریم و امیدوارم با برطرف شدن مصدومیت دو بازیکن اصلی ام، بازی قابل قبول تری نسبت به بازی با نفت امیدیه و پاس همدان انجام دهیم.

 

خبرنگار: بهنام کنارکوهی