۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۴

زحمتکش: استرس عامل اصلی نتایج نیم فصل بود

کاپیتان دوم تیم ملوان گفت: اگر نصف تمرینمان توان بگذاریم یقه همه تیم ها را میگیریم.
کد خبر: ۷۳۶۸۴

به گزارش دی اسپورت , مهیار زحمتکش مدافع و کاپیتان دوم تیم ملوان درباره مسایل این فصل لیگ یک گفت: ما در این فصل با بازیکنهایی که جذب کردیم که همگی از بازیکن های خوب و تاثیر گذار تیمشان در فصل قبل بودند و همگی در تیمشان نتیجه تعیین میکردند. وقتی تمرینها را شروع کردیم همه عالی بودند و به همه میگفتیم که امسال تیم ما خیلی خوب می شود. با تمرینات و دیدارهای دوستانه اول فصل انتظارها از این تیم بالا رفت. این انتظارات به جا بود چون این کادر و بازیکنان ظرفیت بالایی داشتند. بازی اول را بردیم ولی در بازی دوم وقتی نتوانستیم با آن همه فشاری که روی دروازه حریف آوردیم پیروز شویم استرس از آنجا بر تیم ما قالب شد. برای من جای تعجب داشت چون بازیکنان در تمرینات عالی بودند و اگر 50 درصدی تمرین را در بازی پیاده میکردیم به راحتی جایگاه بهتری نسبت به الان داشتیم. من فکر میکنم استرس نتیجه نگرفتن در بازیکنها باعث عدم تمرکزشان شده و این امر باعث می شود تا نتوانند در روز بازی تمام توانشان را ارایه دهند. اکثر بازیکنانی که به تیم ما آمده اند در تیمهای پر هوادار نبوده اند و شاید نتوانستند با جو شهر انزلی هماهنگ شوند. در اینجا همه فوتبال را می فهمند و شناخت کافی نسبت به تیم و مسایل فوتبالی دارند. مردم انتظار تمرینهای اول فصل را داشتند و دیده بودند توانایی این بازیکنان را که چطور با انگیزه و پرانرژی ظاهر میشدند. خود بازیکنها هم می دانند که سطحشان خیلی بالاتر از اینهاست و این را کادر فنی بارها گوشزد کرده است ولی متاسفانه استرسی که حاکم شده عملکرد و رادمان تیم را پایین آورده است.

 

وی در ادامه افزود: عقب ماندگی را می توان جبران کرد مثل آن سالی که در لیگ برتر بودیم و در نیم فصل در انتهای جدول قرار داشتیم. همه بازیکنان, کادر فنی و هواداران با هم همت کردند و کار غیر ممکن را ممکن کردیم. به خدا قسم که می توانیم با همدلی این عقب ماندگی را جبران کنیم, ما دو بازی را پشت هم بردیم و اگر می توانستیم مس رفسنجان را شکست دهیم جزو مدعیان قرار میگرفتیم. الانم دیر نشده با دو برد پشت سر هم می توانیم جزو بالا نشینان باشیم و می توان اینکار را انجام داد چون می دانم که بازیکنانی که داریم این توان را دارند و اگر نصف تمرین نمان توان بگذاریم یقه همه تیمها را میگیریم. 

 

زحمتکش در پایان گفت: از وقتی که دکتر دنیامالی رفت شوک منفی به تیم وارد شد چون همه ما به این فکر میکردیم که آینده این تیم چه خواهد شد. من همینجا از مسئولین شهری و استانی تقاضا دارم به کمک ما بیایند ما می توانیم ملوان را به جایگاه اصلی اش برگردانیم. همه ما می دانیم که موضوع زوران چه فشار مالی بر دوش باشگاه قرار داد ولی مدیران شک نداشته باشند با حمایت از ملوان روحیه این بازیکنها دوباره برمیگردد و می توانیم با توان مضاعفی به استقبال نیم فصل دوم برویم. 

ما با اتحاد و همدلی چه روی سکوها و چه داخل تیم می توانیم کار غیر ممکن را ممکن کنیم