۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۷
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

ميرقرباني: براي مسئولين بابلسر متاسفم/ از هواداران عذرخواهي مي كنم

در هفته چهاردهم ليگ دسته دوم كشور در گروه B، تيم شهداي بابلسر با نتيجه پنج - یک مغلوب ميزبان خود شهرداری بندرعباس شد.
کد خبر: ۷۳۶۸۵

صابر ميرقرباني، سرمربی تیم شهدا بابلسر در پايان بازي در مورد شكست تيمش به خبرنگار دی اسپورت گفت؛ با وجود مشكلات عديده مالی در شرايط بسيار سختي پا به بندرعباس گذاشتيم. عدم برنامه ريزی باشگاه موجب شد تا ساعت هشت صبح، بابلسر را به مقصد تهران ترک كنيم و ساعت ١٢ ظهر به فرودگاه رسیدیم و پس از ساعت ها سرگردانی در فرودگاه مهرآباد بالاخره با پرواز ساعت ٢١ شب راهي بندرعباس شديم كه تا به محل اقامت برسيم و مستقر شويم، ساعت چهار صبح شد و بازيكنان بخاطر اين سفر طولاني حسابي خسته شده بودند.

 

ميرقرباني در ادامه گفت: واقعا بايد به حال مسوولين شهری تاسف خورد، به خصوص شهردار بابلسر كه از محل درآمد هاي شهرداری اندک هزينه ای براي ورزش اين شهر نمي كند، آن هم پرطرفدار ترين رشته ورزشي در دنيا كه فوتبال است.

 

سرمربی بابلسری ها افزود: اين بی مهريا از سوي آقايان دست به دست هم داد تا ترمز تيمم كشيده شود و تیمی كه در نيم فصل نخست مدعی صعود بود حالا با شرايط موجود روز به روز از صعود دور و دورتر شود.

 

 ميرقرباني ادامه داد: در فوتبال روز دنيا تمرينات مناسب در كسب نتيجه حرف اول را مي زند اما وقتی بازيكنانم مشكل مالي دارند نمي توانم از آنها تقاضای تمركز كاف داشته باشم و اگر اين روند هم ادامه داشته باشد من هم قادر به همكاری نيستم ولي اگر پول تزريق شود مي توانيم با قدرت به رقابت ها باز گردیم. تيم ما به دليل مشكلات مالی در يك ماه اخير تمرين مناسبی نداشته اند.

 

وي با بيان اينكه در كجاي دنيا ديديد كه تيمي با ١١ نفر راهی مسابقات شود گفت:  به دليل كم لطفي مسوولين بابلسر نتوانستيم بدهی مان را به فدراسيون پرداخت كنيم تا بازيكنان جديدي كه جذب كرديم به ما ملحق شوند. ما در این بازی مجبور شدیم با یازده بازيكن و بدون حتي يك یار تعويضي به مصاف تيم حريف برویم.

 

صابر ميرقرباني در آخر گفت: در پایان از همه بابلسری ها بابت اين شكست عذر خواهي می کنم زيرا مقصر اين شكست من هستم كه با وجود اين مشكلات قبول كردم تیمم به بندرعباس برود و پس از یک سال و نیم طعم شکست خارج از خانه را بچشد.



ترند های روز