۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
اختصاصی دی اسپورت،

تساوی بی ارزش نیروی زمینی و گل ابریشم

دی اسپورت:دو تیم گل ابریشم و نیروی زمینی به تساوی بدون گل رضایت دادند.
کد خبر: ۷۳۸۳۴

به گزارش"دی اسپورت"،در هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته دوم دو تیم نیروی زمینی و گل ابریشم تهران به مصاف هم رفتند و در پایان نیز هیچ یک از دو تیم موفق به گلزنی نشد تا بازی با تساوی بدون گل خاتمه یابد.

 

گل ابریشم که هفته گذشته مقابل فولاد نوین اهواز حاضر به مسابقه نشده بود در این هفته و در این بازی خانگی مقابل نیروی زمینی به میدان رفت همانطور که انتظار می رفت چه گل ابریشم و چه نیروی زمینی نیاز مبرم به کسب3امتیاز داشتند تا به شرایط خود در جدول سر و سامان ببخشند.

 

از طرفی نیروی زمینی اصلا نتایج در خور نامش با توجه به مهره هایی که در اختیار دارد نگرفته و از طرفی هم گل ابریشم به شدت خطر سقوط را حس می کند که با توجه به این اوضاع بد دو تیم تساوی، بدترین نتیجه ممکن بود و این 1امتیاز مطمئنا به درد هیچ یک از دو تیم نخورد.

 

نیروی زمینی با کسب این تساوی 18امتیازی شد و در مکان ششم جدول قرار گرفت این تیم هفته آینده باید در خانه از تیم مدعی داماش پذیرایی کند.

 

گل ابریشم نیز 11امتیازی شد و با قرار گرفتن در مکان دهم جدول بیش از پیش خطر سقوط را حس می کند این تیم هفته آینده در یک دیدار6امتیازی و مرگ و زندگی باید در کرمان به مصاف مس نوین رده هشتمی برود.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری



ترند های روز