۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۵
اختصاصی دی اسپورت،

عاشوری چراغ خاموش این بار با خوشه طلایی

دی اسپورت:خوشه طلایی با پیروزی مقابل کیمیافرآیند به رده پنجم صعود کرد.
کد خبر: ۷۳۸۵۵

به گزارش"دی اسپورت"،در هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته دوم خوشه طلایی با ادامه روند خوب خود موفق شد در یک دیدار خانگی کیمیافرآیند را با نتیجه پر گل3بر1شکست دهد و به رده پنجم جدول صعود کند.

 

خوشه طلایی که رفته رفته به تیمی تبدیل شده بود که یکی از گزینه های سقوط به حساب می آمد از زمانی که عاشوری سکان هدایتش را بر عهده گرفته است کاملا متحول شده و با کسب نتایج منطقی و گاها دور از انتظار در حال حرکت به سمت بالانشینان جدول و صعود به مرحله دوم است.

 

ساوه ای ها با هدایت عاشوری که سابقا سرمربی شهرداری فومن بود موفق شدند تیم صدرنشین شهرداری فومن را در خانه اش شکست دهند و با پیروزی که این هفته مقابل کیمیافرآیند کسب کردند با21امتیاز و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به بعثت کرمانشاه در رده پنجم جدول قرار گرفتند البته دیدار خیبر و بعثت در هفته شانزدهم لغو شد که باید دید پس از برگزاری آن بازی جدول چه شکلی به خود میگیرد.

 

خوشه طلایی با این روند حرکتی مثبت مطمئنا میتواند در هفته های باقی مانده هم با عاشوری که گویی راه نتیجه گرفتن در این گروه را یاد گرفته به رده های بالایی جدول و یا حتی صعود به مرحله دوم امیدوار باشد هرچند در این راه باید با تیم هایی همچون پالایش آبادان،بعثت کرمانشاه،خیبر خرم آباد و یا حتی پاس همدان رقابت کند.

 

خوشه طلایی با21امتیاز و با قرار گرفتن در مکان پنجم هفته آینده استراحت دارد و باید منتظر رقم خوردن نتایج در هفته هجدهم باشد.

 

کیمیافرآیند هم با این باخت بیش از پیش به سقوط نزدیک شد و هفته آینده باید در خانه از نفت امیدیه پذیرایی کند.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری