۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۵
اختصاصی دی اسپورت،

بازگشت سردار بوکان به جمع مدعیان

دی اسپورت:تیم فوتبال سردار بوکان در هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته دوم با 2گل میزبانش شهرداری ارومیه را شکست داد.
کد خبر: ۷۳۸۷۹

به گزارش"دی اسپورت"،در هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور سردار بوکان در ارومیه میهمان شهرداری این شهر بود و در پایان با پیروزی2بر0مقابل این تیم به رده چهارم جدول صعود کرد تا شانس بالایی برای صعود به دور دوم مسابقات داشته باشد.

 

سردار بوکان که از هفته سیزدهم به روند ناکامی های خود با پیروزی پرگل مقابل استقلال سیلک پایان داد در هفته های بعدی موفق به متوقف کردن شهدای بابلسر در بابلسر و شکست تیم مدعی استقلال جنوب شد تا در هفته شانزدهم در یک شانس بزرگ و خارج از خانه با2گل شهرداری ارومیه را شکست دهد و در آن طرف استقلال جنوب در خانه مغلوب شهرداری بندرعباس شد تا تیم پر هوادار بوکانی جای استقلالی ها را در جدول بگیرد و به صعود امیداوار تر شود.

 

در این دیدار بهمن طهماسبی و سیروان قربانی برای سردار بوکان گلزنی کردند.

 

شانس بزرگ دیگری که به بوکانی ها روی کرده دیدار در هفته هفدهم و آن هم مقابل صنایع طلایی سمنان در ورزشگاه خاتم الانبیا است جایی که سرداری ها میتوانند با یک پیروزی خانگی شیرین دیگر روند روبه رشد خود را حفظ و حاشیه امنیت خوبی را برای خود ایجاد کنند.

 

پیروزی خارج از خانه سردار بوکان مقابل شهرداری ارومیه وقتی شیرین تر می شود که تیم شهدای بابلسر که یکی از جدی ترین رقبای سردار بوکان در جدول رده بندی است در این هفته و حتی در خانه خودش با توجه به مشکلات مالی مقابل استقلال سیلک قعرنشین حاضر به مسابقه نشد تا شانس سردار برای صعود بیش از پیش شود.

 

شهرداری ارومیه با این باخت خانگی به نوعی سقوط خود را قطعی کرد چرا که با اختلاف امتیاز به وجود آمده و عدم برنامه ریزی این تیم نمیتوان شانسی را برای آن ها متصور شد.

 

شهرداری ارومیه با قرار گرفتن در قعر جدول گروه دوم هفته آینده باید در بندرعباس به مصاف تیم صدرنشین این گروه یعنی شهرداری بندرعباس برود.

 

سردار بوکان نیز با این پیروزی 22امتیازی شد و با قرار گرفتن در مکان چهارم جدول در هفته آینده باید از صنایع طلایی رده دهمی میزبانی کند.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری