۱۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
اختصاصی دی اسپورت،

شانس بزرگ از دست رفته در سمنان

دی اسپورت:صنایع طلایی سمنان به نتیجه ای بهتر از تساوی مقابل استقلال اهواز دست نیافت.
کد خبر: ۷۳۸۸۰

به گزارش"دی اسپورت"،در هفته شانزدهم مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور صنایع طلایی سمنان در یک دیدار6امتیازی و حساس میزبان استقلال اهواز بود که در نهایت به نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل مقابل این تیم دست نیافت تا با توجه به3امتیاز باد آورده که به جمع امتیازات استقلال سیلک افزوده شد تیم سمنانی با یک پله سقوط در مکان دهم جدول قرار گیرد.

 

صنایع طلایی که به خوبی اهمیت دیدار6امتیازی مقابل رقیب مستقیمش استقلال اهواز را درک کرده بود سعی در حملات پردامنه داشت اما اهوازی ها نیز که از اهمیت این بازی خارج از خانه خبر داشتند دفاع منطقی را انجام دادند و حتی در بعضی از صحنه ها میتوانستند تور دروازه صنایع را با گل آشنا کنند اما این بازی در پایانش گلی در بر نداشت تا 2امتیاز طلایی برای صنایع طلایی از دست برود و 1امتیاز ارزشمند عاید استقلالی ها شود.

 

صنایع طلایی وقتی کار خود را سخت تر می بیند که هفته آینده هم باید در بوکان و مقابل هواداران پر شمار بوکانی رو در روی تیم روحیه گرفته و مدعی این شهر برود.

 

از دست دادن امتیازات این دیدار خانگی ممکن است در انتهای لیگ افسوس سمنانی ها را در پی داشته باشد.

 

استقلال اهواز با این1امتیاز ارزشمند به اهواز باز می گردد تا هفته آینده نیز در یک دیدار بسیار حیاتی از پرسپولیس رده هفتمی پذیرایی کند.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری