۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

صمدیان : پنج بازی مرگ و زندگی پیش رو داریم

سرمربی تیم شهرداری همدان گفت: پنج بازی سرنوشت ساز را در پیش رو داریم و باید برای بقا در لیگ دسته 2 با تمام قدرت بازی کنیم.
کد خبر: ۷۳۸۹۴

به گزارش دی اسپورت، بابک صمدیان اظهار کرد: در سه بازی اخیر که هدایت تیم را برعهده گرفتم با وجود مشکلات مالی فراوان توانستیم بازی خوبی را برابر حریفان انجام دهیم. 

 

وی اضافه کرد: مشکلات مالی تمرکز تیم را برهم زده و با وجود ارائه بازی های بسیار مطلوب نتوانسته ایم در پیروزی مقابل حریفان خود موفق باشیم. 

 

وی بیان کرد: در هر سه بازی اخیر شایسته پیروزی بودیم اما بدشانسی ها و برخی اشتباهات داوری باعث شد تا در نهایت با تساوی مسابقات را به پایان ببریم. 

 

صمدیان خاطرنشان کرد: در بازی دیروز مقابل پاس نیز دوبار از حریف قدرتمند خود عقب افتادیم اما در نهایت توانستیم به تساوی برسیم هر چند داور 2 بار صحنه پنالتی به سود ما را نادیده گرفت و نتوانستیم به پیروزی برسیم. 

 

وی افزود: پس از تعطیلات نیم فصل بنا به دلایلی چندین بازیکن را از دست دادیم و در مقابل تنها سه بازیکن را جذب کردیم. 

 

وی بیان کرد: حالا پنج بازی برای بقای تیم در لیگ 2 پیش رو داریم که همه مسابقات یا با تیم های مدعی صعود است و یا تیم هایی که در خطر سقوط قرار دارند. 

 

سرمربی شهرداری همدان خاطرنشان کرد: نزدیکی امتیاز تیم ها سبب شده تا همه برای پیروزی به میدان بروند. 

 

وی در خصوص بازی این هفته شهرداری برابر شهرداری بم گفت: این بازی بدون تردید سرنوشت ساز ترین مسابقه به شمار می رود چرا که هر2 تیم در همسایگی یکدیگر ، در خطر سقوط قرار دارند و هر اشتباهی منجر به نزدیکی آنها به سقوط می شود.

 

وی افزود: در این مسابقه چاره ای جز پیروزی نداریم تا بتوانیم با خروج از مرز سقوط، برای ماندن در لیگ 2 تلاش کنیم.