۱۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۵
اختصاصی دی اسپورت

آماده ترین گلرهای لیگ در اختیار فکری

ششمین کلین شیت بهزادی در برابر ماشین سازی رقم خورد
کد خبر: ۷۴۰۴۲

به گزارش دی اسپورت، تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، صدرنشین رقابتهای لیگ دسته یک در چهارچوب هفته اول دور برگشت در برابر ماشین سازی تبریز متوقف شد.

 

نفت مسجدسلیمان که نیم فصل اول لیگ دسته یک را با 38 امتیاز به پایان رسانده بود و خود را به عنوان قهرمان نیم فصل اول این رقابتها معرفی کرده بود در اولین گام از دور برگشت این رقابتها در مقابل ماشین سازی تبریز تن به تساوی داد.

 

این دیدار که در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز و هوای سرد این شهر برگزار شد یک نکته آماری داشت و آن هم رقم خوردن ششمین کلین شیت یوسف بهزادی سنگربان نفت مسجدسلیمان در رقابتهای این فصل لیگ دسته یک بود.

 

یوسف بهزادی که تا اینجای لیگ دسته یک در 10 بازی برای طلایی پوشان به میدان رفته است موفق به ثبت 6 کلین شیت در این تعداد بازی شده است.

 

اما جالب است بدانید سنگربان شماره دو نفت مسجدسلیمان در دیدار مقابل ماشین سازی تبریز یعنی مسعود پور محمد هم در 8 دیداری که در این فصل از مسابقات لیگ دسته یک به میدان رفته است موفق به ثبت 5 کلین شیت شده است که همین باعث شده است که نفت مسجدسلیمان در درون دروازه خود احساس امنیت کند و از دو دروازبان آماده در این روزها بهره ببرد.

 

البته تا حد زیادی باید این آمادگی سنگربانان نفت مسجدسلیمان را باید مدیون داریوش صادقی مربی دروازبانان این تیم بود که همیشه و در تمرینات وقت زیادی برای کارکردن با شاگردان خود میگذارد و ثمره همین تلاش ها نیز ثبت 11 کلین شیت در 18 بازی سپری شده این فصل بوده است. 

 

نفت مسجدسلیمان با تساوی برابر ماشین سازی تبریز 39 امتیازی شد و فاصله 5 امتیازی خود با تیم دوم جدول را حفظ کرد

 

خبرنگار : محمد مکوندی