۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۵
اختصاصی دی اسپورت،

سردار همچنان روی نوار پیروزی

دی اسپورت:در هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته دوم سردار بوکان با یک گل صنایع طلایی را شکست داد.
کد خبر: ۷۴۱۳۲

به گزارش"دی اسپورت"،در یکی از مهم ترین بازی های هفته هفدهم سردار بوکان در ورزشگاه خاتم الانبیا این شهر میزبان صنایع طلایی بود که در پایان نیز موفق شد با یک گل این تیم را شکست دهد و جایگاه خود را در رده چهارم جدول حفظ کند.

 

این بازی که به جهت شرایط دو تیم در جدول بسیار حساس بود در ابتدا با ریسک بالا و محتاطانه آغاز شد چرا که سرداری ها پس از اینکه نتایج ضعیفی کسب کرده بودند موفق شدند به روند ناکامی خود با پیروزی های پیاپی پایان دهند و نمیخواستند که در این بازی روند خوب خود را پایان دهند چرا که ممکن بود جای خود را در جدول از دست بدهند .

 

در طرف دیگر نیز صنایع طلایی با نتایج بد چند دیدار اخیر خود برای جبران آمده بود اما سردار با حمایت هواداران پر شورش مجالی به این تیم نداد و در نیمه دوم در حالی که به بازی حاکم شده بود با تک گل دقیقه 63حبیب افرا، پیروز از این دیدار حساس و مهم خارج شد تا همچنان روی نوار پیروزی قدم بردارد.

 

در صورتی که شاگردان پیروز قربانی موفق نمیشدند تیم سمنانی را شکست دهند آن وقت استقلال جنوب که در دیداری خارج از خانه مقابل استقلال سیلک به برتری رسیده بود جای سردار را می گرفت.

 

سردار بوکان با این پیروزی 25امتیازی شد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به کاسپین قزوین و تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال جنوب در مکان چهارم جدول قرار گرفت تا حتی به رده سوم نیز چشم داشته باشد این تیم هفته آینده در دیداری بسیار سخت به مصاف پرسپولیس مشهدی می رود که به شدت خطر سقوط را حس می کند.

 

صنایع طلایی سمنان با این باخت 13امتیازی باقی ماند و به دلیل گل زده کمتر نسبت به استقلال سیلک در مکان یازدهم قرار گرفت تا یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شده باشد کار این تیم وقتی سخت می شود که باید هفته آینده نیز در خانه از تیم صدرنشین شهرداری بندرعباس میزبانی کند.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری