۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
اختصاصی دی اسپورت،

استقلال، پیروز نبردسرخابی های لیگ دو

دی اسپورت:در هفته هفدهم لیگ دسته دوم استقلال اهواز موفق شد با 2گل از سد پرسپولیس مشهد بگذرد.
کد خبر: ۷۴۱۳۴

به گزارش"دی اسپورت"،در هفته هفدهم مسابقات لیگ دسته دوم استقلال اهواز در دیداری 6امتیازی میزبان پرسپولیس مشهد بود که در پایان موفق شد با2گل از سد این تیم بگذرد و 2پله در جدول صعود کند.

 

استقلال اهواز در حالی که لیگ را طوفانی آغاز کرده بود در میانه راه به مشکلات شدیدی برخورد کرد و کسر امتیاز از این تیم مزید بر علت شد که شاید شانسی دیگر برای صعود آبی اهوازی قائل نشویم اما این تیم نشان داده با کسب نتایج منطقی در حال نزدیک شدن به جمع مدعیان است و اگر مشکل خاص دیگری برای آن ها پیش نیاید هیچ بعید نیست استقلال نیز یکی از تیم های صعود کننده این گروه باشد که در نوع خود بسیار جالب و منحصر به فرد خواهد بود.

 

کار این تیم وقتی سخت تر می شد که استقلال اهواز و پرسپولیس مشهد به نوعی در جدول همسایه هم بودند و حتی سایه سقوط را پشت سر خود می دیدند اما استقلال اهواز در نیمه دوم بسیار بهتر از حریف ظاهر شد و با 2گل که یکی از آن ها را احمد بوعذار در دقیقه 56و یک گل به خودی که در دقیقه76به ثمر رسید 3امتیاز ارزشمند را مال خود کرد تا همچنان شانس های خود را زنده نگه دارد.

 

استقلالی های اهوازی هفته آینده نیز بازی بسیار دشواری مقابل تیم رده سومی کاسپین در قزوین دارند که به نوعی میتواند عیار آن ها را برای صعود نشان دهد.

 

پرسپولیس مشهد با این باخت در امتیاز 17 باقی ماند و با یک پله سقوط در مکان هشتم جدول قرار گرفت و هفته آینده باید در مشهد به مصاف تیم متحول شده سردار بوکان برود.

 

استقلال اهواز نیز با این پیروزی 20امتیازی شد و 2پله صعود در مکان ششم قرار گرفت و هفته آینده به مصاف کاسپین قزوین می رود.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری