۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
صددرصد آماده نیستم

آقاخان: امیدوارم بدشانسی‌ها زودتر تمام شود

 بازیکن تیم پیکان گفت: امیدوارم این بدشانسی‌ها هرچه زودتر تمام شود و زودتر بتوانیم به نتایج دلخواهمان برسیم.
کد خبر: ۷۴۱۷۴

به گزارش «دی اسپورت»؛ مرتضی آقاخان بازیکن تیم پیکان پس از تساوی بدون گل تیمش برابر سپیدرود در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می‌کنم که بعد از دو ماه مصدومیت و پس از فیزیوتراپی‌های فراوان توانستم به جمع بازیکنان برگردم. البته از صددرصد آمادگی برخوردار نیستم و رسیدن به آمادگی کامل زمان می‌برد. سعی می‌کنم این مدت کم باشد و من هرچه سریع‌تر به آمادگی قبل برگردم.

وی افزود: بازی خوبی بود. سپیدرودی‌ها فقط دو سه مرتبه به زمین ما آمدند مخصوصاً نیمه دوم ما مالک صددرصد میدان بودیم ولی متأسفانه باز هم همانند بازی‌های گذشته نتوانستیم از موقعیت‌ها و شانس‌هایی که داشتیم، استفاده کنیم و امتیاز لازم را نتوانستیم کسب کنیم. فقط امیدوارم این بدشانسی‌ها هرچه زودتر تمام شود و زودتر بتوانیم به نتایج دلخواهمان برسیم.

آقاخان در ادامه اذعان داشت: سعی من براین است که با تمام وجود کار کنم و بتوانم اول دستورات کادر فنی را انجام دهم و با موقعیت‌سازی و یا حتی گل زدن بتوانم به تیمم کمک کنم که این بستگی به لطف خداوند و تلاش خودم دارد.

بازیکن تیم پیکان در خصوص اینکه آیا پیشنهادی از تیم‌های دیگر دارید یا نه، تصریح کرد: من کلاً هفت یا هشت بازی بیشتر بازی نکرده‌‌‌ام ولی آمار خیلی خوبی داشتم در این چند بازی ولی متأسفانه با بدشانسی مصدوم شدم و نتوانستم بازی‌های خوبم را ادامه دهم. من اسم تیم خاصی را نمی‌توانم ببرم ولی چند پیشنهاد داشتم که آن را به باشگاه و کادر فنی واگذار کردم، چون شرایط آمادگی خوبی ندارم و درست هم نیست که بخواهم در این شرایط تیم را تنها بگذارم. به همین دلیل ترجیح دادم سعی و تلاشم را برای تیمم انجام دهم چون پیکان خانه من است و من حدود شش سال است در این تیم هستم و باید بمانم تا دینم را به این تیم ادا کنم.