۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۶
یادداشت روز:

رضایی کاشت، مهابادی برداشت!!

داوود مهابادی در ابتدای فصل لیگ آزادگان به عنوان سرمربی برق جدید شیراز معرفی شد و به دلیل کسب نتایج مطلوب در تعطیلات نیم فصل به نساجی مازندران نقل مکان کرد.
کد خبر: ۷۴۱۷۹

به گزارش «دی اسپورت»؛ برق جدید شیراز از سه فصل پیش کارش را در فوتبال ایران آغاز کرد و توانست با مربیگری وحید رضایی طی دو فصل به لیگ آزادگان صعود کند. رضایی از بدو معرفی اش به عنوان سرمربی برق جدید، بدون توجه به نام ها، بازیکنانی را به خدمت گرفت که بتوانند خواسته های وی در زمین مسابقه را برآورده سازند و با همین نفرات طی دو فصل پیاپی با ارائه بهترین بازی ها، نتایج خوبی را کسب و به لیگ یک صعود کند ولی در عین ناباوری این مربی جوان با وجود صعود از کار برکنار و داوود مهابادی به عنوان جانشین وی معرفی شد و توانست حاصل دسترنج رضایی را که پس از دو سال به باروری رسیده بود را برداشت کند و با قراردادی به مراتب بهتر از قراردادی که با شیرازی ها بسته بود به شمال کشور کوچ کند.

تمام اینها در حالی است که مهابادی از ابتدای مربیگری اش معمولا با تیم هایی که خودش در جذب بازیکنانش نقش اصلی را ایفا کرده، نتایج مطلوبی کسب نکرده است و حالا باید منتظر ماند و دید که آیا این مربی می تواند به رویای ۲۴ ساله قائمشهری ها که مربیانی چون دست نشان، حجازی، گل محمدی، موسوی و ... در تحققش ناکام مانده اند، جامه عمل بپوشاند یا خیر؟