۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
بازیکن تیم فوتبال اکسین البرز؛

ایران نژاد: برای صعود باید بازی های سخت را ببریم

بازیکن تیم فوتبال اکسین البرز گفت: بازی مقابل ملوان سخت است اما برای صعود باید بازی های سخت را ببریم و تلاش زیادی داشته باشیم تا به هدفمان برسیم.
کد خبر: ۷۴۱۸۳

به گزارش «دی اسپورت»؛ محسن ایران نژاد مدافع اکسین البرز در خصوص تساوی تیمش مقابل گل گهرسیرجان بیان داشت: بازی خوبی را انجام ندادیم ،روز بد ما بود و باعث شد که تیم گل گهر بتواند خوب کار کرده و بازی نسبتا خوبی را به نمایش بگذارد.

وی ادامه داد: در روز بدمان توانستیم یک تساوی را کسب کنیم و این نشانه خوبی است که می توانیم در روزهای بد نیز امتیاز از حریفان بگیریم.

مدافع اکسین در خصوص روند آماده سازی تیم اکسین در نیم فصل دوم بیان داشت :برای نیم فصل دوم اردوی چند روزه ای را در کیش برگزار کردیم ، در این اردو کادر فنی روی نقاط ضعف تیم کار کردند. خوشبختانه از لحاظ آمادگی بدنی شرایط بسیار خوبی داریم اما یکی از دلایلی که نتوانستیم در اولین بازی نیم فصل خوب ظاهر شویم در اختیار نداشتن نفرات کامل در این دیدار باشد که از لحاظ روحی و روانی روی ما تاثیر بسزایی گذاشت.

ایران نژاد در مورد دیدار هفته آینده تیم اکسین برابر ملوان اذعان داشت: تیم ملوان تیم خوبی است ، یکی از تیم های بزرگ فوتبال کشورمان است و بازی کردن در انزلی خیلی سخت است اما برای اینکه به لیگ برتر صعود کنیم باید بازی های سخت را با برد پشت سر بگذاریم و هر ۳ امتیاز این دیدارها را کسب نماییم ما برای برد به انزلی می رویم.

وی ادامه داد : با توجه به اینکه یک تیم منسجم و همدل هستیم ،مطمئنیم که می توانیم به لیگ برتر صعود کنیم اما برای اینکه مجموعه اکسین ، مسئولان شهری ، مردم و هواداران کرج بخواهند تیمی در لیگ برتر داشته باشند باید بیش تر از این از تیم حمایتت کنند. تا الان حمایتهایی صورت گرفته است اما برای رسیدن به هدفمان نیاز به حمایت بیشتری داریم.
ایران نژاد در پایان بیان داشت: شرایط مالی تیم اکسین خوب بوده است و تا بدین لحظه از لحاظ مالی باشگاه با برنامه و با سیاست کار کرده است اما به نظر من این حمایت های مالی برای صعود به لیگ برتر کافی نیست و باید بیشتر از این تیم اکسین حمایت مالی شود، از نظر فنی تیم خوبی داریم فقط نیاز به حمایت داریم که آن هم باید بیرون از زمین تامین شود.