۲۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳

میداوودی : تیم نفت تنها دلخوشی مردم مسجدسلیمان است

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت : دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین تیم است، به همین خاطر تمام بازیکنان تلاش خود را می‌کنند تا با حفظ این روند به لیگ برتر صعود کنیم و دل مردم را شاد کنیم.
کد خبر: ۷۴۱۸۴

به گزارش دی اسپورت و به نقل از خبرگزاری فارس , میلاد میدواودی در گفتگویی اظهار داشت : امیدواریم که نفت مسجدسلیمان با حفظ این روند به لیگ برتر صعود کند تا بار دیگر مردم مسجدسلیمان به حق خود برسند و تیم خود را در سطح اول فوتبال ایران ببینند.

 

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در خصوص بازی گذشته این تیم برابر ماشین‌سازی گفت: پس از تمرینات خوبی که در نیم فصل پشت سر گذاشتیم، در اولین بازی به مصاف ماشین‌سازی رفتیم که بازی خوبی انجام دادیم ولی علی‌رغم اینکه سزاوار کسب سه امتیاز هم بودیم اما در نهایت بازی مساوی شد و از این یک امتیاز ناراضی نیستیم.

 

وی درباره حواشی به‌وجود آمده قبل از این دیدار و تاثیر آن بر کار تیم نفت بیان کرد: تیم حریف مشکلی بابت بازیکنان جدیدش پیدا کرده بود که باعث شد 30 دقیقه تاخیر در بازی به‌وجود بیاید و در حالیکه ما بدن‌هایمان را گرم کرده بودیم و برای بازی به زمین رفتیم با اعلام تاخیر مجبور شدیم به رختکن برگردیم که این موضوع همانطور که محمود فکری هم گفته به تیم ما ضربه زد و باعث به‌هم خوردن تمرکز ما شد.

 

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: دو بازی پی‌درپی در خانه میزبان صبای قم و ایران جوان هستیم که می‌خواهیم با گرفتن امتیازات کامل این بازی‌ها فاصله خود را با تیم دوم جدول بیشتر کنیم.

 

وی با اشاره به کمبودهای شهر مسجدسلیمان گفت: دلخوشی مردم مسجدسلیمان همین تیم است، به همین خاطر تمام بازیکنان تلاش خود را می‌کنند تا با حفظ این روند به لیگ برتر صعود کنیم و دل مردم را شاد کنیم.

 

میداوودی در پاسخ به این پرسش که با توجه به سابقه‌ای که داری چه انگیزه‌ای برای بازی در لیگ یک داری، گفت: از ابتدای فصل اولویتم این بود که اگر قرار است در لیگ یک بازی کنم در تیم شهرم به میدان بروم و البته همیشه این موضوع را مدنظر داشتم که باید روزی در مسجدسلیمان بازی کنم.

 

وی افزود: حدود یک فصل از فوتبال دور بودم و در ابتدای فصل با مشورت فکری شرایط بدنی‌ام را بهتر کردم و به تدریج به ترکیب اضافه شدم.

 

کاپیتان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من اهل مسجدسلیمانم و با شرایط اینجا کاملا آشنایی داشتم، به همین دلیل انگیزه‌ام برای بازی در این شهر مردم و دوستانم هستند، هرچند امکانات اینجا مانند امکانات تیم‌های قبل که بوده‌ام نیست، اما مجموعه و تیم نفت بسیار در تقویت روحیه من تاثیرگذار بوده‌اند و همه تلاشم را به کار گرفته‌ام بتوانم برای تیم شهرم مفید باشم



ترند های روز