۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۷
اختصاصی دی اسپورت،

پیروزی قاطع مانیزان کرمانشاه مقابل پتروشیمی بندرامام

دی اسپورت:در دور نخست پلی آف مسابقات لیگ یک(امید)باشگاه های کشور مانیزان موفق شد با اقتدار پتروشیمی بندر امام را با شکست بدرقه کند.
کد خبر: ۷۴۲۵۴

به گزارش"دی اسپورت،لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه های کشور که امسال لیگ امید نام گرفته مجالی است که بازیکنان جوان در سراسر کشور استعداد خود را در معرض نمایش بگذارند که شاید بسکتبال کشور بار دیگر به روزهای درخشان خود باز گردد.

 

طبق برنامه و با توجه به اینکه مانیزان کرمانشاه در مرحله گروهی در رده سوم گروه شمال قرار گرفته بود و پتروشیمی بندر امام در رده دوم گروه جنوب می بایست مانیزان در بازی نخست در کرمانشاه از پتروشیمی بندر امام پذیرایی می کرد.

 

کرمانشاهی ها در کوارتر اول و دوم طوفانی ظاهر شدند و پتروشیمی را مقهور نمایش تحسین برانگیز خود کردند تا جایی که گاه اختلاف امتیاز دو تیم حتی به نزدیک20به سود مانیزان میل می کرد.

 

در کوارتر های سوم و چهارم مقداری پتروشیمی بندر امام به خود آمد اما باز هم این بازیکنان مانیزان بودند که نبض بازی را در اختیار داشتند و در نهایت نیز با نتیجه قاطع 78بر65پتروشیمی بندر امام را در دیدار نخست شکست دادند.

 

امیر طالبی در تیم مانیزان کرمانشاه با نمایش فوق العاده خصوصا پرتاب های 3امتیازی بدون شک بهترین بازیکن این دیدار بود.

 

مانیزان کرمانشاه در بازی های نخست مرحله پلی آف که عصر امروز برگزار شد قاطع ترین پیروزی و بیشترین کسب امتیاز را در همه ی 4بازی انجام شده به نام خود ثبت کرد.

 

این بازی که در ورزشگاه تختی کرمانشاه برگزار می شد به شدت مورد استقبال هواداران قرار گرفت و حتی بانوان علاقمند نیز به تعداد قابل توجهی در سالن حضور داشتند.

 

این دو تیم پنجشنبه 96/10/28در بندر امام به مصاف هم می روند و در صورتی که پتروشیمی پیروز آن دیدار باشد و کار به تساو ی1بر1کشیده شود آن وقت بازی سوم نیز در همان شهر برگزار خواهد شد.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری

 

نتایج بازی نخست از مرحله پلی آف لیگ یک(امید)باشگاه های کشور:

 

 

جمعه۲۲۱۰۹۶

 

مانیزان کرمانشاه ۷۸
پتروشیمی بندر امام ۶۵


مقاومت میناب ۷۰
آرارات تهران۶۱

نبوغ سرمایش اراک ۵۸
نفت امیدیه ۶۸

مهروبان نوین ماهشهر ۶۲
هیات بسکتبال اصفهان ۵۸

 



ترند های روز