۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۹
حیف است کرج نماینده در برتر نداشته باشد

شفیعی: تا پایان قراردادم در اختیار تیم اکسین هستم

هافبک اکسین البرز گفت: حیف است کرج شهر به این بزرگی نماینده ای در رقابت های برتر فوتبال نداشته باشد ما سعی و تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر انجام خواهیم داد.
کد خبر: ۷۴۲۶۶

به گزارش «دی اسپورت» و به نقل از باشگاه «اکسین البرز»؛ شاهین شفیعی هافبک تیم فوتبال اکسین البرز در خصوص دیدار قبلی تیمش بیان داشت: بازی با گل گهر نسبت به حریف ضعیف کار کردیم و باید واقعیت را گفت ، در روز بدمان امتیاز از گل گهر گرفتیم امیدوارم که در دیدار برابر ملوان هر ۳ امتیاز دیدار را از آن خود کنیم.

بازیکن اکسین افزود: برای نیم فصل دوم اردوی خوبی را در کیش برگزار کردیم تنها کمی مشکلات مالی داشتیم که مشکلات مالی در اکثر تیم ها وجود دارد امیدوارم هر چه سریعتر این مشکلات حل شود تا بتوانیم بازیکنان مد نظر را جذب کنیم و بازیکنان جدید بتوانند در نیم فصل دوم به ما کمک کنند.
شفیعی اذعان داشت: تمرینات منظمی را جهت دیدار با ملوان برگزار می کنیم تا در این دیدار با کسب نتیجه مطلوب در جمع مدعیان قرار بگیریم. در نیم فصل دوم تمام دیدارها سخت است چرا که همه تیم ها برای امتیاز گیری پا به میدان می گذارند ولی امیدوارم که در این دیدار نتیجه خوبی را کسب کنیم.
او در خصوص عدم حمایت های از سوی هیئت فوتبال استان البرز از تیم اکسین بیان داشت : واقعیت این است که من از اتفاقاتی که پشت پرده می افتد خبر ندارم اما آنطور که از شواهد معلوم است هیئت فوتبال از تیم حمایت نمی کند. امیدوارم با توجه به اینکه کرج یک نماینده در رقابت های دسته اول فوتبال دارد همه مسئولان با صمیمیت و همکاری از این تیم حمایت کنند تا بتوانیم با تیم به لیگ برتر صعود کنیم و باعث خوشحالی مردم و هواداران کرج شویم حیف است.حیف است کرج شهر به این بزرگی نماینده ای در رقابت های برتر فوتبال نداشته باشد ما سعی و تلاش خود را برای صعود به لیگ برتر انجام خواهیم داد.
هافبک اکسین البرز در خصوص شایعه جدایی خود از تیم اکسین اظهار داشت : تا پایان قراردادم با دل و جان در اختیار تیم اکسین هستم و باید در این خصوص حرفه ای عمل کرد.