۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۶
اختصاصی دی اسپورت

باقری نیا: امیدوارم حمایتهای مالی تداوم داشته باشد

دی اسپورت: تیم پاس همدان در دیداری عجیب با 5 گل تیم کیمیافرایند را درهم کوبید تا گامی بزرگ برای صعود بردارد.
کد خبر: ۷۴۵۳۹

باقری نیا پس از پیروزی مقابل کیمیافرایند در گفتگو با خبرنگار «دی اسپورت» گفت: ما دوست داشتیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم ولی مانع اصلی گلزنی ما چیزی بود که از آن میترسیدیم و اتفاق هم افتاد. ما نمیخواستیم بهانه ای به تیم حریف بدهیم تا بازی نیمه تمام بماند. سوال من از فدراسیون فوتبال است که چرا عکس العملی  در بازیهای نیمه تمام یا بازیهایی که تیم شرکت نمیکند دیده نمی شود. ما حتی احترام به یکدیگر را فراموش کردیم ما از داوران خواهش کردیم کمی به تیم حریف فرصت بدهند تا به بازی برسند. ای کاش جواب احترام ما را با احترام میدادند، اگر به ما میگفتند گل نزنید گل نمیزدیم ولی به احترام تماشاگران و داوران و حرمت فوتبال بازی را به پایان می رساندند.

وی در مورد پیروزیهای تیمش در دیدارهای اخیر گفت: تیم ما همیشه از نظر جسمانی خوب بود ولی مشکلات روانی داشت که عمده ی آن به مسائل مالی برمیگشت. ما هربار که مشکلات مالی بازیکنان را مطرح کردیم ما را به تیمهای دیگری که مشکل مالی داشتند رجوع میدادند. بازیکنان ما سه ماه چهارماه دریافتی نداشتند، مگر قرار نیست زندگی کنند؟ تیم ما دو بازی که از نظر مالی حمایت شد نتیجه گرفت. با حضور آقای عظیمی تیم ما شارژ مالی شد و ما مقابل شهردای فومنی که بسیار قدرتمند است در زمین حریف پیروز شدیم. امیدوارم این حمایتها تداوم داشته باشد و بچه های ما هم قطعا جواب کمک ها را با پیروزی در بازیهای آینده خواهند داد.

باقری نیا در پایان در مورد امیدهای صعود تیمش گفت: من در حال حاضر به بازی ساوه فکر میکنم، اگر خوشه طلایی را ببریم جزو تیمهای صعود کننده به دور بعد خواهیم بود. بعد از این بازی به فکر صعود به لیگ یک خواهیم بود که قطعا با بازی شاگردانم میتوانیم این مهم را عملی کنیم.