۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۳
اختصاصی دی اسپورت

میرقربانی: داوری بسیار ضعیف بود

دی اسپورت: تیم شهدای بابلسر در دیداری خارج از خانه مقابل استقلال جنوب شکست سنگینی خورد تا همچنان در نیم فصل دوم بدون پیروزی به کار خود ادامه دهد.
کد خبر: ۷۴۵۴۱

به گزارش دی اسپورت، میرقربانی در پایان بازی در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت: بازی خوبی بود هرچند از نتیجه راضی نیستم اما نیمه دوم برتر از حریف بودیم. ما از نظر بدنی دچار افت شدیم، ما یک ماه و ده روز است تمرین نکردیم و بچه های ما در اعتصاب هستند. این مساله باعث شده تیمی که مدعی اول صعود بود و در نیم فصل اول در رده های اول و دوم بود در اکثر بازیها بازنده باشد. باید این هفته روی بدن بچه ها کار کنیم تا بتوانیم مقابل پرسپولیس مشهد به اولین برد برسیم.

وی در مورد شرایط بد تیمش افزود: مشکلات مالی به ما ضربه ی بدی زد و سبب جدایی 9 بازیکن فیکس از تیم ما شد. من به خاطر شهر و استانم ماندم تا انشالله بتوانیم تیم را در لیگ نگه داریم.

میرقربانی در انتقاد از داور بازی ادامه داد: داوری بسیار بد بود، سه چهار بازی داوری برای ما به شکلی بوده است که من احساس میکنم بعضی داوران حتی در کلاسهای داوری شرکت نمی کنند و داوران اکثرا مشکل تشخیص دارند. داوریهای لیگ برتر و یک بسیار مطلوب شده اما در لیگ دو همه چیز آزمایشی شده است. یکی از بزرگترین مشکلات لیگ دو عدم پوشش تصویری مسابقات است و البته عدم حضور ناظرین داوری قوی که باعث می شود کیفیت کار داوران کاهش یابد.

وی در پایان در مورد ادامه فصل گفت: هرچند مشکلات مالی حل نشده اما 14 بازیکن ما قول داده اند با همین شرایط کار کنند تا بتوانیم تیم را در لیگ نگه داریم.



ترند های روز