۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۰۲:۰۰
در گفت و گو با "دی اسپورت"؛

غلامعلی بیگی: هدیه خوبی به مردم مسجدسلیمان می دهیم

دی اسپورت: غلامعلی بیگی مدافع صبا که این فصل حضور موفقی در ترکیب تیمش داشته  است گفت: در انتهای فصل هدیه خوبی به مردم مسجدسلیمان خواهیم داد.
کد خبر: ۷۴۵۴۳

به گزارش «دی اسپورت»؛ سعید غلامعلی بیگی که از ابتدای فصل به تیم نفت مسجدسلیمان اضافه شده و در اکثر بازیها به عنوان یار اصلی در ترکیب تیمش حضور یافته است در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت گفت: امسال شرایط بسیار خوبی را سپری می کنم و  خوشحالم که تونستم اعتماد آقای فکری را پاسخ دهم. در 7 هفته ابتدایی به عنوان دفاع راست و در ادامه هافبک دفاعی بازی کردم و تا به اینجا شرایط بسیار خوبی را در تیم داشتم.قطعا با توکل به خدا و حمایت هواداران امسال هدیه خوبی به مردم مسجدسلیمان خواهیم داد.

وی در مورد عوامل موثر در موفقیت نفت افزود: ما این فصل زودتر از سایر تیمها آغاز کردیم و با برنامه ریزی دقیق کادر فنی استارت ابتدایی را خوب زدیم و مسئولین باشگاه نیز نهایت تلاش را برای تامین منابع مالی و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری داشتند. امیدوارم با تداوم حمایت ها راهی لیگ برتر شویم. ما از روز اولی که کار را شروع کردیم عهد صعود به لیگ برتر را بستیم، تمام تلاش خود را به کار می بریم تا دل مردم این شهر را شاد کنیم.

غلامعلی بیگی در پایان در مورد شرایط لیگ یک گفت: خوشبختانه امسال لیگ در سطح بالایی برگزار شده و تیم ها بسیار پرقدرت ظاهر شدند، حتی تیم صبایی که حریف ساده ای به نظر می رسید در بازی آخر ما را اذیت کرد. تنها انتقادی که به لیگ یک وارد است اشتباهات داوری است که بعضی تیمها بیشتر از سایرین از داورها لطمه خورده اند. انشالله با تلاشهای کمیته داوران و نظارت بیشتر کیفیت داوری در لیگ یک افزایش یابد تا حقی از تیمی ضایع نشود.



ترند های روز