۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

طاحونی: مقابل مس مستحق شکست نبودیم

راه آهن تهران روز گذشته در حالی بازی مقابل مس کرمان را با نتیجه ۲-۱ واگذار کرد که بازیکنان و کادرفنی این تیم اعتراض زیادی به داوری و پنالتی اعلام شده داشتند.
کد خبر: ۷۴۷۵۰

امیرحسین طاحونی، مهاجم جدید لوکوموتیورانان که تک گل شاگردان بیاتی نیا در این بازی را به ثمر رساند، در مورد شرایط بازی با مس به خبرنگار دی اسپورت گفت: خب ما پیش از شروع مسابقه می دانستیم که بازی سختی در پیش داریم ولی با توجه به آنالیزی که کادرفنی از تیم حریف کرده بود، توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم که اگر اشتباه فاحش داوری در مورد اعلام پنالتی نبود، حداقل نتیجه ای که باید کسب می کردیم تساوی بود. هرچند من معتقدم که اگر کمی خوش شانسی می آوردیم و توپ های مان به گل تبدیل می شد، می توانستیم با اختلاف چند گل به پیروزی برسیم.

 

 

مهاجم جدید راه آهن در مورد اینکه چرا کادرفنی، تیم را بیرون کشید، افزود: خب در آن شرایط حتما کادرفنی دلیل خودش را داشت ولی قطعا برنامه های ورزشی به این موضوع خواهند پرداخت که اتفاقات داوری تا چه حد بر ضرر راه آهن بوده است. پنالتی که داور علیه تیم ما گرفت، در شرایط ۵۰-۵۰ اتفاق افتاد که حتی اگر تصمیم داور در اعلام خطا به ضرر ما درست بوده باشد، این خطا بیرون محوطه رخ داد که داور به اشتباه نقطه پنالتی را نشان داد.

 

 

طاحونی در مورد شرایط راه آهن در نیم فصل دوم گفت: شرایط راه آهن فکر می کنم نسبت به نیم فصل نخست بهتر شده، زیرا کادرفنی بازیکنان خوبی را به خدمت گرفتند و اردوی خوبی را برگزار کردیم که انشاله با نتایجی که در ادامه کسب خواهیم کرد، از منطقه خطر خودمان را نجات دهیم. ولی در کنار همه اینها مشکلات مالی که این تیم از ابتدای فصل با آن دست به گریبان بوده، همچنان پابرجاست که انشاله این مشکلات هم حل شود.

 

 

مهاجم راه آهن در مورد تیم هایی که در این فصل عوض کرد، گفت: من در ابتدای فصل تا هفته سوم در خدمت تیم نساجی بودم ولی بعد از آن اتفاقانی رخ داد که باید از این تیم جدا می شدم. پس از جدا شدن از نساجی، برای پیشرفت به لیگ دو رفتم و شکر خدا به اهدافم رسیدم و در نیم فصل هم با نظر آقای بیاتی نیا، به راه آهن پیوستم و انشاله که پایان فصلی خوب را تجربه کنم.

 

 

طاحونی با بیان اینکه در بازی آینده باید به مصاف تیم اکسین برویم، ادامه داد: ما اگر می خواهیم از این شرایط خارج شویم، با تمام احترامی که برای اکسین و کادرفنی اش قائلم باید بازی مقابل این تیم را با پیروزی پشت سر بگذاریم که انشاله با تلاش بچه ها به هدف مان دست یابیم.

 

 

امیرحسین طاحونی، مهاجم راه آهن در پایان گفت: راه آهن یکی از قدیمی و ریشه دارترین تیم های ایران است و ای کاش کسی پیدا شود که از نظر مالی این تیم را حمایت کند زیرا کادرفنی و بازیکنان راه آهن نشان داده اند که اگر مشکلات برطرف شود، حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.