۰۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
کام بک خوشه طلایی / مسجل شدن صعود شهرداری بندرعباس

نتایج هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال

هفته نوزدهم لیگ دسته دوم فوتبال با 3 بازی آغاز شد.
کد خبر: ۷۴۷۶۰

به گزارش «دی اسپورت»؛ رقبتهای لیگ دسته دوم فوتبال باشگاههای کشور عصر امروز با برگزاری یک بازی در گروه اول و 2 بازی در گروه سوم آغاز شد. تیم فوتبال کیمیا فرایند نیز به دلیل مشکلات عدیده مالی از مسابقات کناره گیری کرد تا 3 امتیاز ارزشمند اما راحت به حساب تیم شهرداری بم واریز شود.

 

در گروه اول تیم قشقایی در شیراز به نتیجه ای بهتر از تساوی دست نیافت تا از کورس صعود دور شود اما داماش با همین دو امتیاز نیز کار سختی برای صعود به مرحله بعد نخواهد داشت.

نیروی زمینی تهران در دیداری خانگی میزبان شاهین شهرداری بوشهر خواهد بود. این تیم که دیگر شانسی براب قرار گرفتن در جمع مدعیان ندارد برای تثبیت جایگاه خود و حفظ سهمیه تلاش خواهد کرد اما پیروزی شاهین در این بازی می تواند خیال آنها را از صعود به دور دوم تا حدودی راحت کند.

تیم مدعی مقاومت تهران نیز برای کسب پیروزی و تثبیت جایگاه خود برای صعود به دور نهایی تیم پایین جدولی گل بریشم را در پیش دارد. تیمی که چیزی برای از دست دادن ندارد و برای حفظ سهمیه باید به آب و آتش زند!

 

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به فوتبال آزادگان (دی‌اسپورت سابق) می باشد و هر گونه کپی برداری بدون ذکر نام و لینک منبع غیر قانونی بوده و قابل پیگرد میباشد

طراحی و تولید: ایران سامانه