۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۱
در گفتگو با دی اسپورت:

جعفری:عیدی خوبی به مردم زلزله زده کرمانشاه می دهیم

دی اسپورت:سرمربی تیم بعثت کرمانشاه معتقد است تیمش از شانس خوبی برای صعود به دور دوم برخوردار است.
کد خبر: ۷۴۸۱۴

به گزارش"دی اسپورت"،جهانبخش جعفری سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار دی اسپورت و در خصوص دیدار تیمش مقابل خیبرخرم آباد اظهار داشت:بازی خوبی را در ورزشگاه تختی شاهد بودیم و در نیمه نخست میتوانستیم 2و یا حتی3گل وارد دروازه خیبر کنیم اما در نیمه دوم شرایط مقداری تغییر کرد و خیبر تسلط بیشتری به بازی پیدا کرد.


وی افزود:از20دقیقه آخر بازی شاگردانم و همچنین از نتیجه تساوی1بر1صادقانه رضایت ندارم چرا که انگیزه و توانایی پیروزی این دیدار را داشتیم اما خدا را شکر همین1امتیاز هم به کار صعود ما خیلی کمک خواهد کرد.

 

جعفری در مورد بازی آینده تیمش مقابل پالایش آبادان گفت:به نظر من این بازی خیلی هم تعیین کننده نیست و بیشتر 2هفته آخر میتواند برای تیم ها بسیار حیاتی باشد.

 

سرمربی بعثت کرمانشاه با اشاره به شانس بالای تیمش برای صعود بیان داشت:به نظر من مربیان باید مقداری هم جدول باز و به شرایط آن آگاه باشند چرا که با توجه به شرایط جدولی تیمی که 31امتیاز بگیرد صعودش قطعی خواهد بود و با توجه به اینکه یک بازی خانگی مقابل شهرداری همدان داریم و یک بازی هم مقابل کیمیافرآیند که این تیم نیز از جدول کنار گذاشته می شود میتوان گفت شانس بسیار بالایی برای صعود داریم.

 

جهانبخش جعفری ضمن تشکر از سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان ادامه داد:جا دارد که از آقای بابایی سرمربی تیم گیتی پسند کمال تشکر را داشته باشم چرا که با وجود آنکه شانسی برای بقا در لیگ دسته دوم ندارند اما در هر بازی با انگیزه بالایی به میدان می روند.

 

سرمربی بعثت کرمانشاه در خصوص برنامه های این تیم برای مرحله دوم و رقابت با تیم های زهردار این مرحله افزود:انشالله پس از صعود بتوانیم در صورت امکان2بازیکن جدید به خدمت بگیرد و در صورت داشتن زمان به اردو هم برویم.واقعیت این است که من همزمان سایر گروه ها را هم رصد میکنم و حتی به تماشای برخی از دیدارهای آن ها هم رفته ام و آشنایی نسبی با تیم های قوی در مرحله دوم دارم اما فراموش نکنید که ما هم از کرمانشاه در مرحله دوم حاضر خواهیم بود که در بازی های خانگی مجالی برای سایر رقبا قرار نمی دهیم که یکی از فاکتور های بسیار مهم برای موفقیت هر تیمی میباشد.

 

وی در پایان اظهارداشت:از زحمات مدیریت،سرپرست،کادر و بازیکنانم کمال تشکر را دارم که بی حاشیه به کار خود ادامه میدهند انشالله که بتوانیم با صعود به لیگ یک عیدی خوبی هم به مردم زلزله زده کرمانشاه بدهیم.

 

بعثت کرمانشاه در پایان هفته هجدهم با 25امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و با توجه به جدول بازی های پیش رو از شانس خوبی برای صعود برخوردار است.

 

خبرنگار:علیرضا یاوری