۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۳
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

هخامنش: هواداران فقط تیم خود را تشویق کنند

بدون شک حساس ترین دیدار هفته بیست و یکم لیگ آزادگان تقابل دو تیم مازنی خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر خواهد بود.
کد خبر: ۷۴۸۱۶

وفا هخامنش، مدافع بلندقامت خونه به خونه در مورد شرایط دیدار برابر صبا قم به خبرنگار دی اسپورت گفت؛ در ابتدا باید خدا را بابت اینکه پس از تصادف در مسیر بابل - قم همه بچه ها سالم ماندند شکر کنم. ما پس از اینکه با خستگی ناشی از یک سفر طولانی و پرحادثه به قم رسیدیم، توانستیم با یک بازی جسورانه و منطقی در همان نیمه نخست دو گل به حریف بزنیم و چند گل را هم به دلیل بدشانسی از دست دادیم. در نیمه دوم با توجه به برتری که در نیمه نخست به دست آوردیم، با روحیه و جسارت بیشتری وارد میدان مسابقه شدیم که متاسفانه باد شدیدی بر ضرر ما شروع به وزیدن کرد و موجب شد تا تیم ما عقب بکشد که در یکی از همین صحنه ها دروازه مان باز شد. ولی با این حال همین که توانستیم با سه امتیاز زمین بازی را ترک کنیم ، باید خدارا شکر کنیم.

 

هخامنش در مورد دیدار این هفته خونه به خونه بابل و نساجی قائمشهر گفت: همواره دیدارهای دو‌تیم همشهری یا هم استانی حساسیت های خاص خودش را دارد و بازی ما هم از این قاعده مستثنی نیست. حالا به این حساسیت، حساسیت جدولی را هم اضافه کنید زیرا اختلاف امتیاز دو تیم در جدول تنها یک امتیاز است. ما در این بازی می خواهیم از شرایط میزبانی خود بهترین نحو ممکن استفاده کنیم و با حمایت هواداران مان با پیروزی در برابر نساجی، خودمان را به صدر جدول نزدیک کنیم.

 

مدافع خونه به خونه انتظارش از هواداران دو تیم را اینگونه بیان کرد: از هواداران دو تیم می خواهیم که تنها تیم خود را تشویق کرده و به یکدیگر احترام بگذارند تا انشاله در سال آینده حداقل یک تیم مازندرانی در لیگ برتر حضور داشته باشد، کما اینکه من معتقدم مازندران با این پتانسیل می تواند بیش از دو تیم در سطح اول فوتبال کشور داشته باشد.

 

هخامنش در پایان با بیان اینکه من اهل کری خوانی نیستم، ادامه داد: من و هم تیمی هایم تمام تلاش خود را برای سربلندی فوتبال بابل به کار می گیریم و بقیه اش دیگر دست خدا است. در پایان از همه هواداران خونه به خونه خواهش می کنم که در این دیدار ما را تنها نگذارند و البته در زمین به حریف احترام بگذارند زیرا همه مازنی هستیم.