۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

رمضانی: با گل به استقبال هواداران نساجی می روم

مجتبی رمضانی، وینگر چپ باشگاه خونه به خونه بابل پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت در آستانه دربی مازندران به میادین بازگشت تا بتواند هم تیمی هایش را در ادامه لیگ همراهی کند.
کد خبر: ۷۴۸۲۵

مجتبی رمضانی، وینگر چپ باشگاه خونه به خونه در مورد بازی با صبا قم به خبرنگار "دی اسپورت" گفت: در ابتدا باید خدا را شکر کنم که پس از مدت ها به مستطیل سبز بازگشتم. بازی با صبا، بازی بسیار خوبی بود که با تلاش بچه ها موفق شدیم سه امتیازی که برای عقب نماندن از کورس به آن نیاز مبرمی داشتیم را به دست بیاوریم. هر چند معتقدم که اگر کمی خوش شانس تر بودیم، می توانستیم با گل های بیشتری به برتری برسیم.

 

هافبک قائمشهری خونه به خونه در مورد دیدار این هفته تیمش برابر نساجی گفت: خب این بازی جدا از حساسیت هایی که معمولا در دربی ها وجود دارد، از نظر جدولی هم از حساسیت بالایی برخوردار است که همین موضوع موجب می شود تا دو تیم برای کسب پیروزی پا به میدان بگذارند که این موضوع می تواند کمک زیادی به هرچه زیباتر شدن این دیدار کند. 

 

رمضانی با بیان اینکه من همیشه نساجی را دوست داشته و دارم، ادامه داد: من نساجی و هوادارانش را به دلیل اینکه فوتبالم را از این تیم آغاز کرده ام دوست دارم. البته هنوز بابت بازی رفت از دست برخی از هواداران نساجی ناراحتم ولی باز هم وظیفه خودم را انجام داده و پیش از شروع بازی با گل به استقبال آنها خواهم رفت، زیرا معتقدم هیچ چیزی با ارزش تر از احترام گذاشتن به یکدیگر نیست. آن هم در ورزش فوتبال که در تمام دنیا موجب دوستی ملت ها می شود.

 

وینگر خونه به خونه پیش بینی اش از نتیجه دربی را اینگونه بیان کرد: اینکه از حالا بخواهم بگویم کدام تیم پیروز میدان لقب می گیرد، خیلی سخت است ولی تیم ما از نظر مهره و تاکتیکی بسیار آماده است و امیدوارم که بتوانیم با کسب حداکثر امتیاز این دیدار را به پایان برسانیم.

 

رمضانی در پایان گفت: از هواداران دو تیم تقاضا می کنم تا در این بازی تنها تیم خود را تشویق کرده و به تیم مقابل احترام بگذارند تا تمام ایران فرهنگ غنی مازندرانی ها را ببینند.