۰۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

خوش ذات : کسب 13 امتیاز از 5 بازی شاهکار است

علی خوش‌ذات سرمربی استقلال اهواز ضمن تشکر از هواداران ابراز امیدواری کرد با حمایت های لازم و عملی شدن وعده ها، استقلال اهواز به جایگاه اصلی اش برگردد.
کد خبر: ۷۴۸۶۷

به گزارش "دی اسپورت" , علی خوش‌ ذات درباره پیروزی تیمش برابر تیم مدعی نفت و گاز گچساران، اظهار کرد: با توجه به شرایط جدول و مشکلاتی که دیگر اکثر جامعه فوتبالی می دانند و همچنین غیبت چند بازیکن اثرگذارمان مانند میلاد جعفری دروازبان و مکی شریفی بهترین گلزن‌مان، بازی را خوب آغاز کردیم و با حضور خوب بازیکنان جوان‌مان توانستیم در اوایل نیمه اول به گل برسیم.

 

سرمربی استقلال اهواز گفت: پس از گل اول توانستیم به یک گل دیگر دست پیدا کنیم که کمک داور گل را آفساید اعلام کرد که ضمن احترام به تیم داوری، به اعتقاد من تصمیم اشتباهی بود که همگان به آن اذعان داشتند.

 

وی افزود: وقفه ای که به دلیل حواشی به‌وجود آمده در بازی اتفاق افتاد آهنگ تیم ما را در ادامه نیمه اول کمی نامنظم کرد اما با شروع نیمه دوم و با توجه به توصیه هایی که در رختکن داشتیم و تعویض هایی که انجام دادیم، موفق شدیم حریف را در دفاع ببندیم و با یک ضدحمله در دقایق پایانی به پنالتی رسیدیم و توانستیم بابه ثمر رساندن گل دوم شادی برد را بیشتر کنیم.

 

خوش ذات بیان کرد: خدا را شاکرم و این سه امتیاز را به مردم خوزستان و هواداران وفادار استقلال اهواز تقدیم می کنم و از آنها تشکر می کنم که در هر شرایطی پشتیبان تیم بودند.

 

وی با اشاره به بقای این تیم در لیگ دسته دوم گفت: تیمی که در باتلاق بود، شش امتیاز از آن کسر شده بود و خیلی‌ها آن را سقوط کرده تلقی می‌کردند، با توجه به مشکلات دیگر مانند جدایی بازیکنان و عدم وجود تمرینات منظم شاید امیدی به ماندن نداشت اما خدا را شکر توانستیم تیم را جمع کرده و با کمک هایی که در نیم فصل صورت گرفت، تمرینات را به‌صورت منظم پیگیری کنیم که نتیجه آن کسب 13 امتیاز از 5 بازی بود که کار فوق العاده ای بود و تقریبا بقای ما قطعی شد و روی کاغذ فقط به یک امتیاز نیاز داریم.

 

خوش‌ذات افزود: تیم نفت و گاز، تیمی متمول در لیگ دو است که از بازیکنان خوبی بهره می برد و اعتقادم این است که این تیم در سطح لیگ یک بسته شده اما توانستیم با یک بازی فنی و برتر این تیم را شکست دهیم.

 

وی ادامه داد: توانستیم با تیمی که 99 درصد بومی است، کوهی از مشکلات را پشت سر گذاشته و فوتبال خوزستان را روسفید کنیم.

 

سرمربی استقلال اهواز در پاسخ به پرسشی درباره پست امین هاشمی که در اصل یک مدافع است ولی در نوک خط حمله به‌کار گرفته شد، گفت: با توجه به آنالیزی که از حریف داشتیم و شناختی که از هاشمی داشتم، ترجیح دادم برای استفاده از ضربات سر و قدرت بدنی خوب وی او را در خط حمله به کار بگیرم که خدا رو شکر توانست در این پست هم کاملا مثمر ثمر باشد.

 

خوش‌ذات درباره حمایت مدیران و توقع وی از مسئولین گفت: به‌نظرم بازیکنان و کادراستقلال اهواز امروز مظلوم ترین افراد فوتبال هستند. مردم کیفیت فنی ما را دیده اند و راه روشن پیش‌روی ما را درک کرده اند، آقای حیدری در نیم فصل بالای سر تیم آمدند و قول هایی دادند که امیدواریم این وعده ها عملی شود.

 

وی افزود: در بسیاری از شهرها نمایندگان شورا و مجلس آن شهر از تیم های آن شهر حمایت می کنند زیرا فوتبال یک موضوع مهم برای مردم است اما درباره استقلال اهواز هنوز این اتفاق نیفتاده است ولی ما با یک وضعیت وحشتناک و اورژانسی و با تمام سختی ها به کار خود ادامه داده ایم.

 

علی خوش‌ذات گفت: ما به عنوان کادر فنی و بازیکنان، هر چه در توان داشتیم انجام داده ایم و نتیجه آن هم مشخص است و حالا نوبت مسئولین است که از تیم ریشه دار استقلال اهواز حمایت کنند،  آقای حیدری، برادران شفیع زاده، آقای همتی و هر کسی که قرار است کمک کند، هر چه زودتر به داد این تیم برسد و کمک کند این تیم به جایگاه اصلی خود برگردد.

 

وی خاطرنشان کرد: این تیم دلخوشی بخش اعظمی از مردم خوزستان و حتی بخشی از مردم محروم است و امیدواریم با حمایت بیشتر، این تیم را به روزهای روشن تر نزدیک کنیم

 

منبع : خبرگزاری فارس



ترند های روز