۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۲
در گفت و گو با «دی اسپورت»؛

عبدی : تنها برای صعود می جنگیم

نساجی مازندران، نیم فصل نخست مسابقات لیگ آزادگان را با نتایج مطلوب و جایگاه سومی به پایان رساند. 
کد خبر: ۷۵۰۷۷

مهرداد عبدی، هافبک دفاعی نساجی مازندران در مورد جایگاه تیمش در پایان نیم فصل نخست لیگ آزادگان به خبرنگار دی اسپورت گفت: من اصالتی مازندرانی دارم و از همان کودکی نام نساجی را شنیده و چند باری هم به همراه اقوام یا دوستانم به ورزشگاه شهید وطنی آمده بودم. من و همه هم تیمی هایم از ابتدای فصل و در واقع پیش از زمان عقد قرارداد می دانستیم به تیمی قرار است برویم که تنها هدفش صعود به لیگ برتر است. در نیم فصل نخست بازی های لیگ، بازی های خوبی به نمایش گذاشتیم و در اکثر مسابقات و حتی دیدارهایی که شکست خوردیم، به مراتب بهتر از تیم حریف بودیم و به جرات می توانم بگویم که به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم.

 

هافبک دفاعی نساجی در مورد تغییر کادرفنی این تیم گفت: این موضوع مربوط به مدیران باشگاه است و به من بازیکن ارتباطی پیدا نمی کند ولی در مجموع فکر می کنم هر تیمی که در میانه راه با چنین تغییراتی مواجه می شود، کمی زمان نیاز دارد تا با تفکرات کادرفنی جدید آشنا شود ولی در مجموع از ابتدای فصل همه مجموعه، چه آنهایی که از جمع ما جدا شدند و چه آنهایی که به جمع ما اضافه شدند، تنها برای یک هدف که آن هم برآورده کردن خواسته به حق هواداران مان که همان حضور در لیگ برتر است، تلاش می کنیم.

 

عبدی در مورد لغو دیدار خونه به خونه و‌ نساجی، گفت: ما تمرینات خیلی خوبی تا پیش از برگزاری بازی برابر خونه به خونه پشت سر گذاشته و آماده انجام یک بازی زیبا و کسب سه امتیاز بودیم ولی به هر حال نظر مسوولین برگزاری بازی این بود که بازی به زمان دیگری موکول شود که البته با وجود شرایط بد جوی و زمین مسابقه فکر می کنم خیلی دور از ذهن نبود. در مجموع امیدوارم بازی ما برابر خونه به خونه هر زمانی که برگزار می شود، بدون داشتن کوچکترین حاشیه ای برگزار شود تا هواداران بهترین نمایش را از دو تیم شاهد باشند.

 

عبدی در مورد دیدار این هفته نساجی در مقابل شهرداری ماهشهر گفت: بدون شک بازی سختی پیش رو داریم، زیرا تیم حریف پس از تغییراتی که در تیمش لحاظ کرده، از لحاظ تاکتیکی و امتیاز گیری نشان داد که پیشرفت محسوسی داشته است ولی ما هم در این بازی مقابل چشم هواداران مان به میدان می رویم و تنها از این مسابقه سه امتیاز می خواهیم. در مجموع این را هم باید اضافه کنم که ما از ابتدای فصل به تمام بازی های مان به چشم بازی نهایی نگاه می کنیم زیرا لیگ یک به گونه ای است که تنها تیم های صعود کننده را موفق تلقی می کنند و ما می خواهیم که در پایان فصل جزو تیم های صعود کننده باشیم.

 

عبدی در پایان ضمن تمجید از مالک و مدیران باشگاه نساجی، افزود: واقعا جا دارد که از اقای صنیعی فر، مالک باشگاه که تمامی امکانات را برای تیم مهیا کرده، تشکر کنم و در پایان از هواداران نساجی می خواهم که به مانند تمام سال ها باز هم از تیم محبوب خود حمایت کنند زیرا گرفتن جشن صعود در ورزشگاه شهید وطنی با این مجموعه دور از دسترس نیست.